Kirjoittaja |
Viesti |
< S/M ja Kinky ~ Anaali |
|
Lähetetty:
22.8.2005, 13:11
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Mistä saa anaalia Kiinnostaa kovasti harrastaminen naisen kanssa onko halukkaita |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.8.2005, 12:12
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Kyllä naiset kertovat, jos pitävät anaaliseksistä. Jotkut jopa vaativat sitä, että peräaukko pitää huomioida jotenkin, vähintään sormella. Voithan myös kysyä vastaantulevilta seksiseuralaisiltasi, josko heistä joku olisi kiinnostunut.
Ei se ota, jos ei annakkaan! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.9.2005, 11:49
|
|
|
|
sinä joka haluat anaali seksii niin mä voisin sitä sulle tarjota.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2005, 14:09
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ei heru omalta emännältä ei... Entisilleen kuulemma, vaan ei minulle. Kokorajoitus |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.10.2005, 15:44
|
|
|
|
Samat murheet täällä, ei asiaa anaaliin. Toisaalla toivon että olisi hieman pienempi tuo rakkauden anakondani. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.1.2006, 18:22
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Ehkäpä toinen ei saa siitä mitään iloa irti ja itseään suurella kyrvällä kiduttaminen ei kuulu hänen fetisseihinsä. Tai ehkäpä asia on teille pakkomielle, jonka vuoksi naisenne moisesta kieltäytyy?! Ehkä hänkin haluaa nauttiaa omasta ruumiistaan. Ja voisihan olla, että te vaatisitte sitä vielä uudelleenkin....
Itse peppuseksiä kokeilleena voin vakuuttaa, ettei se minusta ainakaan mitenkään erityisen hyvälle tuntunut. Miehen takia sen tekisin, jos tekisin. Nykyiselleni en anna peppua, mielestäni hän ei ole sitä osaa ruumiistani ansainnut.
Kyllähän se varmaan miehestä tiukka hyvältä tuntuu. Toivottavasti pääsette asian yli ja osaatte jatkaa elämäänne. Tai voittehan vaihtaa naista ja käydä vieraissa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.1.2006, 20:48
|
|
|
|
Jos ei saa anaalia muijalta niin aina voi hommata homopojan alleen... Varmasti riittää kiinnostuneita! Kokeiltu on... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.1.2006, 22:47
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Toivottavasti pääsette asian yli ja osaatte jatkaa elämäänne. Tai voittehan vaihtaa naista ja käydä vieraissa. |
Kyllä tässä lähes ranteet on tullut auki vedettyä, kun persettä ei saa
Ja muuhun vuodatukseen sen verran, että jotkut naiset siitä osaavat nauttiakin - toiset ehkä harrastavat vain miestä miellyttääkseen. Minua ei homma edes kiinnostaisi sellaisen naisen kanssa joka ei itse voisi nauttia. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2006, 9:31
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Oma käsitykseni on hieman muuttunut tuon peppuseksin suhteen. Olen huomannut, että se voi olla ihan kivaakin, jos mies vaan on alussa hellä En enää prlkää edes sitä munan kokoa Laitetaan vaan paljon liukkaria ja nostetaan tyttö päälle ja annetaan mennä.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.1.2006, 12:13
|
|
|
|
Vaikea aihe varmaan monelle, niin oli meilläkin pitkään ennekuin vaimo voitti estonsa. Tässäkin pätee se mitä jo biologian oppikirjassa sivulla sex sanotaan että ensin se sattuu, sitten siihen tottuu, ja sitten sitä rupeaa haluamaan. Aluksi ei kannata tunkea sinne kuiviltaan suurinta anustappia mitä kaupasta saa, vaan helyyttä ja sormileikkejä ja paljon liukua ja kärsivällisyytä naisen ehdoilla. Homma oli aluksi niin jännää ettei siinä montaa työntöä tarvittu kun lastit lensi huudon kera pepun uumeniin, orkut on edelleen moninverroin voimakkaampia kuin "normaalisti". Nyt ollaan siinä kolmosvaiheesa ja saan kuulla usein vaimoltani sen ihanan kuiskauksen: PAA MUA PERSEESEEN!! Tsemppiä t. luomupari |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.1.2006, 14:27
|
|
|
|
assa kirjoitti: |
Minua ei homma edes kiinnostaisi sellaisen naisen kanssa joka ei itse voisi nauttia. |
Tästä helpottuneena. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.1.2006, 16:37
|
|
|
|
Onhan se selvä, että lähes jokainen mies sitä haluaa, ainakin kerran koittaa. Jos kotona sitä ei saa, niin sitten sitä haetaan muualta, joka naisten kannattaa muistaa. Faktoja:
1. Epäilen ettei täällä ole montaa (ehkä yksi) sellaista miestä jonka kalu ei oikeasti mahdu naisen kuin naisen pyllyyn. Fyysisesti ongelmaa ei pitäisi olla.
2. Oikein tehtynä ja kunhan nainen vain pystyy itse rentoutumaan, niin siitä saa nautintoa. Suurin ongelma on naisen pelko ja sitä myötä tulevat estot ja jännitys. Silloin se tietenkin sattuu. Löysätkää pipoa.
3. Monet miehet hakevat muitakin speciaalipalveluja alan ammatilaisilta, joten naisilla on vapaa valinta tämän suhteen. Niille jotka ajattelevat, että sellainen mies sietääkin lähteä suhteesta jne. voin vain sanoa, että onnea elämään, sillä hankaluuksia on tiedossa! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
10.1.2006, 11:47
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Faktat numero 1. ja 2. pitivät erittäin paikkansa. Nro 3. en tajunnut *alkaa taas blondeilemaan* |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.5.2006, 0:08
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Peppuseksi on tullut tutuksi ja itse siitä nautin mutta sopivassa suhteessa kaikkeen muhun ja KYLLÄ naisenkin siitä tulee nauttia tai ei se tunnu miltään. Itsekkin sen verran voin neuvoa että tosiaan ensin hellästi sormella/sormilla ja kunnolla liukastetta mukaan ettei homma ole nihkeää! Sitten kun alkaa olemaan peppu rentona ja nainenkin asiaan tottunut niin sitten voidaan alkaa harrastamaan itse asiaa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.5.2006, 1:06
|
|
|
|
paras anaali kokemukseni oli kun itselläni oli värisevä anustappi takaluukussa samalla kun panin emäntää peppuun. ikinä en ole lauennut yhtä voimakaasti. kaikki miehetkin kokeilkaa ihmeessä, suosittelen. |
|
|
|
|
|
|