Kirjoittaja |
Viesti |
< Asennot ja privaatit leikit ~ Lempiasentoja ja muuten hyväksihavaittuja? |
|
Lähetetty:
25.2.2006, 20:40
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Lähetyssaarnaajasta pidän sen takia, että näen Naisen kasvot kun hän saa ison O:n. Sen jälkeen on kiva jatkaa takaapäin rajummin. Itseltäni tulee helpoiten, kun Nainen on päällä selin minuun. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.3.2006, 0:48
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 9:45
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
Takaapäin...ja ratsuilla.... |
_________________ Life is life... ex pupu |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 10:03
|
|
|
|
Kyllä takaapäin on yleensä paras tuntuma!! Se on myös mukava kun nainen on kyljellään ja itse asettuu polvi-istuntaan niin että naisen "alempi" reisi jää omien jalkojen väliin. Siinä on hyvä näkö- ja kosketusyhteys naisen joka kolkkaan |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 14:04
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Itselläni on se takaapäin kyllä semmonen rankasu asento ettei mitään rajaa Lusikkana(ei kasvotusten), lähetyssaarnaaja asento siten että naisella on jalat tiukasti kiinni yhdessä ja ite hiukkasen ylempänä niin kuulema antaa kovan hankauksen klittaan ja tuntuu hyvältä??? ja nainen päällä on kyllä kans yks semmonen namu! |
_________________ toi avatar tulee vaihtumaan jos se jotakuta häiritsee? en ole vielä saannut kuvia ittestäni. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 16:27
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
takaapäin lattialla niin että naisen yläkroppa on esim sängyllä.sitten toi riding of course..kuin myös että nainen makaa vatsallaan ja siitä sitten ikäänkuin behind... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.5.2006, 7:27
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Kyllä takaapäin on hyvä,mut myös niin että nainen on selällään ja nostaa jalat miehen olkapäille.Mukavasti näkee kalun sisäänmenon. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.5.2006, 13:02
|
|
|
Halukas
|
|
hmm. takaapäin ja naisella jalat mahd.leveällä |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.8.2006, 0:14
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Hauska asento on myös se lähetyssaarnaajan variaatio, missä mies kohottaa naisen lantiota sopivalle korkeudelle ja on itse polvillaan, kuten takaapäin naidessa. Nainen käyttää luonnollisesti käsiään tukena.
Ei varmaankaan onnistu, jos nainen on kovin raskastekoinen, mutta muuten kannattaa kyllä kokeilla.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 8:16
|
|
|
Supermalli
|
|
Vaikea sanoa lempiasentoa... Lähinnä nautin, kun mies todella ottaa... pistää siihen asentoon kuin haluaa. Takaapäin on kivaa, mutta jos miehellä on pieni ja hiljaa hellästi pikkuisen painelee ja kysyy, että aihän vaan satu, niin ei... Kun riittävän hyvin varustettu, määrätietoinen mies ottaa kunnolla eikä kysele mitään, niin minulle on ihan sama missä asennossa ja mihin reikään saan... haluan seksissä olla Miehelle vähän alisteisessa asemassa.
Olen huomannut, että naisten keskeinen ei täällä ole niin "in" että jätän sen puolen tästä pois... se on aika erilaista ainakin minulla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 8:36
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
kun mies todella ottaa... pistää siihen asentoon kuin haluaa. |
Tämä saa minutkin syttymään... Kunnolla vaan minulta lupaa kysymättä, asennosta viidenteen ja voimalla syvyyksiin!
Tosin yleensä on paikat seuraavana päivänä niin kipeenä, että oleminenkin on hankalaa.
Lainaus: |
Olen huomannut, että naisten keskeinen ei täällä ole niin "in" että jätän sen puolen tästä pois... |
Itseasiassa sekin on aikasta IN, kaikki on! Omakohtaisten kokemusten puuttuessa vaan ei hirveästi osaa kommentoida mitään, sorken. Mua kiinnostaa ainakin ihan kaikki sun kertoma, joten ujous taas piiloon.
Kerrankin täällä on ihminen, joka oikeasti puhuu mistä pitääkin! Me vaniljat tyydymme kuuntelemaan korvat punaisina vieressä...
Ehkä mekin opimme, joku päivä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 9:49
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Aika monella tuntuu olevan takaapäin paras asento. Kyllä se mullakin ja mun kaverin mielestä on paras asento. Perspano siten että nainen pitää jalat yhdessä ja mä ite pukilla jalat harallaan. Toisex paras on nainen päällä, kaveri saa tehdä omaan tahtiin hommat alusta loppuun, ja ite saa imee tissiä, kun en oo pienenä kai tarpeeks saanu |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 10:37
|
|
|
|
Vaikea eritellä mitään parasta asentoa kun kaikki tuntuu niin hyvältä.
Jokaisessa huonot ja hyvät puolet. Täytyy siis vastata että ei ole mulla mitään "parasta" asentoa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 12:40
|
|
|
|
Kyllä juu se lähetyssaarnaaja ja doggy style ovat parhaita. Myös ratsastus maistuu silloin tällöin. Kerran pääsin kylkiasennosta ja meni B-rappuun syvälle ilman liukasteita... kyllä vaimo tykkäsi siitä... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2006, 12:47
|
|
|
Supermalli