Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Kaipaan neuvoja hyvään suihinottoon
Mirri
LähetäLähetetty: 20.9.2005, 22:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Millainen on loistava suihinotto kera kondomin? Kuulee miesten kertomuksia että kynnet oli irrota nautinnosta ja jalat meni veteläks ja taju meni jne jne...

MITEN SE TEHDÄÄN????
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 21.9.2005, 13:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Tämä onkin sellainen kysymys, johon moni nainen varmasti toivois vastausta ihan mieheltä, koska miehethän sen tietävät, eivät ehkä itse kokeilun kautta, mutta ainakin sen, miltä sen pitäisi tuntua..

Sitäpaitsi, miehet kun ovat sellaisia, että kehuvat naista, vaikka nainen ei olisikaan kyseisessä asiassa hyvä, niin miten naiset voivat koskaan tietää _oikeasti_ mitä pitäisi tehdä..

Kyllähän varmasti jokaista naista on kehuttu suihinotossa hyväksi, mutta mikä sitten on tosiasia, kun suurin osa miehistä ei kehtaa sanoa, että: "Soot aivan h*lvetin huono tossa!" ?

Ja kuinka paljon on miehiä, jotka eivät pidä siitä ollenkaan..?

Hmph.. ja kuinka paljon on miehiä, jotka toivovat naisen ottavan suihin, mutta eivät itse ole kiinnostuneita pillunnuolennasta ollenkaan..?

Että semmosta..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
himopilotti
LähetäLähetetty: 26.9.2005, 23:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 07 Syy 2005
Viestejä: 2

Rytmi ja sen vaihtelu, tukeva ja kunnollinen ote, hidastelu sopivassa kohdassa... Kikkoja ja imeskelijöitä on moneksi. Ei pillun nuolentaakaan ole "manuaalia". Eri naiset pitävät eri asioista, toinen on herkkä eri kohdasta kuin toinen. Kokeile vaikka ystävättären kanssa, täältäkin varmaan löytyy monta halukasta konsulttia...

Kun hommaan ryhtyy henkisellä täysilaidallisella ja kumpikin aidosti nauttii tilanteesta on tekniikka sivuseikka. Ehkä juuri se kemian toiminta, toisen merkkien ja sanatttomien viestien lukeminen on oleellista? Huohotus, ähkäisyt, värähtelyt, sykkiminenja muu sellainen. Viestiä voi vahvistaa puhumalla.

Eikä heti kannata luovuttaa. Jos ei tunnu hyvälle ja kertoo sen voi tilanne lässähtää siihen. Ja varmasti lässähtää jos kumpikin pelkää tätä lässähdystä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 27.9.2005, 4:08  Vastaa lainaamalla viestiä






juuh.. ja miehinkiin sattuu liian raju heiluttelu .. että sitä esaria ei tarvitse vetää niin tappiin ainakun se menee.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 12:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kiathal kirjoitti:
Tämä onkin sellainen kysymys, johon moni nainen varmasti toivois vastausta ihan mieheltä, koska miehethän sen tietävät, eivät ehkä itse kokeilun kautta, mutta ainakin sen, miltä sen pitäisi tuntua..


Ei varmasti ole olemassa yhtä oikeaa tapaa, kuka tykkää mistäkin. Toiset rauhallisemmasta, toiset rajummasta ja niin edelleen. Omalla kohdallani sanoisin että imeminen on yliarvostettua, eli ei mitään teollisuusimuria tarvitse imitoida. Reilusti sylkeä ja hellä "ote", eräänlainen pillun imitoiminen suulla lienee se tehokkain Smile.

Lainaus:
Sitäpaitsi, miehet kun ovat sellaisia, että kehuvat naista, vaikka nainen ei olisikaan kyseisessä asiassa hyvä, niin miten naiset voivat koskaan tietää _oikeasti_ mitä pitäisi tehdä..


Ikävä kyllä. Harva mies kehtaa sanoa itse tilanteessa että "annetaas olla kun et oikein osaa tätä" Laughing

Lainaus:
Ja kuinka paljon on miehiä, jotka eivät pidä siitä ollenkaan..?


HEP!! Siis toki pidän, mutta vain esileikkimielessä. Olen aina kummastellut miehiä jotka kinuavat suihinottoja yli kaiken ja naisia jotka kitisevät kun mies ei muuta haluakaan kuin suuta. Kyllä minusta on kiva lykkiä aluksi hetken aikaa naista suuhun tai antaa emännän leikitellä vehkeellä, mutta ei missään nimessä loppuun asti - harvemmin se edes niin hyvältä tuntuu. Kyllä se itse asia on mitä täytyy saada Wink. Mieluummin vedän vaikka rintojen väliin kuin loppuun asti suihin.

Lainaus:
Hmph.. ja kuinka paljon on miehiä, jotka toivovat naisen ottavan suihin, mutta eivät itse ole kiinnostuneita pillunnuolennasta ollenkaan..?


Pillun nuoleminen on kyllä suoraan verrannollinen siihen millaista huolta alapäästään nainen viitsii pitää. Saunanpuhdas, paljas tai ainakin nätisti siistitty pimpsa, niin varmasti saa huomiota osakseen... Sen sijaan karvoista rehoittava diskopillu ei jaksa kiinnostaa suuseksiin.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 20:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

assa kirjoitti:

Pillun nuoleminen on kyllä suoraan verrannollinen siihen millaista huolta alapäästään nainen viitsii pitää. Saunanpuhdas, paljas tai ainakin nätisti siistitty pimpsa, niin varmasti saa huomiota osakseen... Sen sijaan karvoista rehoittava diskopillu ei jaksa kiinnostaa suuseksiin.


Olishan se tietysti kiva, että se miehenkin pippeli olis puhdas, ku sitä alkaa lutkuttamaan, mutta tiedän kyllä niitä miehiä, joita se pillun nuoleminen ei oikeasti kiinnosta, tai jopa ällöttää.. Voisiko tällainen olla joku trauma?

Vai vihjaatko, että minun piNppini olisi ehkä epäsiisti.. Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kiathal kirjoitti:
Olishan se tietysti kiva, että se miehenkin pippeli olis puhdas, ku sitä alkaa lutkuttamaan,


Minä nyt muutenkin olen niin ylihygieninen... Ei ole kiva runkatakaan, jos kädet sen jälkeen haisee... noh, tiedäthän Laughing

Lainaus:
mutta tiedän kyllä niitä miehiä, joita se pillun nuoleminen ei oikeasti kiinnosta, tai jopa ällöttää.. Voisiko tällainen olla joku trauma?


Jaa-a. Minua homma on kyllä aina viehättänyt, edellämaintuilla ehdoilla tosin. On vaan kiva katsella miten nainen reagoi erilaisiin "temppuihin" Wink. Ja ah aina niin ihanaa katseltavaa nainen joka "laukeaa" kiimasta kiemurrellen vasten kasvojasi (enkä nyt ejakulaatioita kuitenkaan tarkoita... en niitä vielä ole kokenut).

Lainaus:
Vai vihjaatko, että minun piNppini olisi ehkä epäsiisti.. Confused


En tiedä, kun en ole (vielä) kokeillut Wink Cool

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 22:48  Vastaa lainaamalla viestiä






No mutta.
En puhu muiden suulla..,mutta suosittelen kevyttä käsittelyä liukuvoiteella ennen kortsun laittamista. Vähentää kivasti kitkaa jos ei jo valmiix liukastettu. Tahti on opastamisen asia, mutta kivexet pitää saada mukaan kyytiin...kuullostaako vaikeelta?! Sitten kun vielä lisätään sormi anaalipuolen g-pisteeseen,niin lähellä tainnosta ollaanpi. Sorry, mut vaatii vähän treeniä ja aikaa ennenkun alkaa toimiin. Laughing
Takaisin alkuun
crow
LähetäLähetetty: 10.10.2005, 1:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Lok 2005
Viestejä: 25

mä pidän kun nainen ottaa suihin. tosin kortsun kanssa se on vähän turhauttavaa. mukavinta on minusta kun nainen haluaa ja tykkää ottaa suihin. ettei ole semmoista "otetaan nyt kun äijä haluu"- meininkiä; mul menee ainakin halut.
tekniikasta voisin sanoa että ainakin terska esiin, sitä esinahkaa on ihan turhaa imeä Laughing . toinen asia on toisaan tuo kivesten hyväily. hellä paijailu ja puristelu tekee nannaa. ja vaihtaa väillä tyyliä. ei kokoajan samaa venkkausta, vaan välillä deep throat menoa (kuvaannollisesti Wink ) ja välillä kielellä leikittelee ja runkkaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Lady_Not
LähetäLähetetty: 10.10.2005, 11:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Jee, jee, mä tykkään joka keskusteluun tunkea itseni..mutta se minkä ainaki itse olen oppinut, on se, että joka äijä on erinlainen. Yksi kundi tykkäsi, kun sitä "poimua", joka piti esinahan kiinni kikkelissä, nuoltiin. Oli äikä söpön kuuloista, kun toinen ei meniannut pysyä paikoillaan saati hiljaa. Silloisiani suosikkejani oli viedä toinen sinne laukeamisen partaalle, lopettaa ja tehdä sama uudestaan ja uudestaan *wirn*

Nykyiselläni se herkkä kohta on taas ihan jossain muuaalla, tai erinlainen. Tykkää eri jutuista.

Kikkoja joita kannattaa kokeilla, on kivesten hellä hieronta/veto samaan aikaan. Miehen kivesten ja peräaukon välisen alueen hieronta. Jotkut tykkää, että sormi laitetaan peppuunkin.

Ja sitten ainakin oman ukon mielihalut ja tykkäämiset muuttuvat tilanteen mukaan...

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
roope
LähetäLähetetty: 1.11.2005, 13:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Mar 2005
Viestejä: 1

[quote="Mirri"]Millainen on loistava suihinotto kera kondomin? Kuulee miesten kertomuksia että kynnet oli irrota nautinnosta ja jalat meni veteläks ja taju meni jne jne...

MITEN SE TEHDÄÄN????[/quot

tee niinku itseltä hyvältä tuntuu.setuntuu myös partnerille;)....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker