Kirjoittaja |
Viesti |
< Striptease ja privaatti ~ thaihierontaa helsingissä ? |
|
Lähetetty:
30.1.2006, 12:00
|
|
|
Halukas
|
|
Kertokaahan kokemuksianne helsinkiläisistä thaihierontapaikoista ?
missä kannattaisi käydä. jos haluaa jotain muutakin kuin pelkkää selänhierontaa...
missä parhaimmannäköiset naiset ? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.2.2006, 16:16
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Thai-hieronnat on huonoja, ku ne ei ota naisia sinne.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.2.2006, 22:54
|
|
|
|
Onko noin ?
Ajateltiin tyttöystävän kanssa mennä kaksistaan sinne. No ei kait sitten mennä =( |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.2.2006, 10:18
|
|
|
|
ON MUITAKIN EROOTTISIA HIERONTA PAIKKOJA KATSO ,OMAKUVA.ORG
TIINA MODEL 69 ON HYVÄ P-HELSINKI |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.2.2006, 10:21
|
|
|
|
OLEN KÄYNYT TYTTÖ YSTÄVÄN KANS.YHDEN TYTÖN LUONA,JONKA TIEDOT LÖYSIN.HÄN HIEROO MOLEMPIA. ERIKSEEN JA YHDESSÄ..
JA KAIKKEA KIMPPA KIVAA JOS HALUAA...
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.2.2006, 14:40
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Onko noin ?
Ajateltiin tyttöystävän kanssa mennä kaksistaan sinne. No ei kait sitten mennä =( |
Olen käynyt useassa paikassa huvikseni kysymässä thaihierontaa.. ei siis mitään intiimiä vaan ihan thai hierontaa.. ja ennen kuin sen kummemmin olen ehtinyt asiasta keskustella, niin on suurinpiirtein käännytetty ovelta |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.5.2006, 16:01
|
|
|
Poke- ja tyttökuvaaja
|
|
Kiathal kirjoitti: |
Onko noin ?
Olen käynyt useassa paikassa huvikseni kysymässä thaihierontaa.. ei siis mitään intiimiä vaan ihan thai hierontaa.. ja ennen kuin sen kummemmin olen ehtinyt asiasta keskustella, niin on suurinpiirtein käännytetty ovelta |
Toi on itseasiassa ikävää Nimittäin itekki oon kiinnostunut juuri thaihieronnasta, mutta en haluis mitään pimberoa tai Happy- endinkiä. Olisi kiva mennä juuri tuommoseen hierontaan jossa hierojat osaisivat jotain erikoisniksejä. Tytöt kävelisivät selän päällä tai jotain... Mitä siihen thaihierontaan nyt kuuluu...
En kehtaa mennä thaihierontaan, koska pelkään, että kun laitan silmäni kiinni ja rentoudun niin yhtäkkiä mimmi tarraakin kalusta kiinni ja alkaa vempata. Mitäs muuten tuommoset normi hieronnat maksaa? Joku 30min aika? |
_________________ Kankea kuin kolehtikeppi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.5.2006, 16:14
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Arse kirjoitti: |
En kehtaa mennä thaihierontaan, koska pelkään, että kun laitan silmäni kiinni ja rentoudun niin yhtäkkiä mimmi tarraakin kalusta kiinni ja alkaa vempata. Mitäs muuten tuommoset normi hieronnat maksaa? Joku 30min aika? |
No tosta ei kyllä ole pelkoa, eivät varmasti tartu kaluun ennen kuin olet maksanut siitä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.5.2006, 16:21
|
|
|
Poke- ja tyttökuvaaja
|
|
B2R kirjoitti: |
No tosta ei kyllä ole pelkoa, eivät varmasti tartu kaluun ennen kuin olet maksanut siitä. |
Juu en sitä ajatellutkaan. Näissä paikoissa on kuitenkin varmasti jonkun näköinen kielimuuri. Luulee saavansa kipiät paikat kuntoon niin sen sijaan saakin suikkarin! |
_________________ Kankea kuin kolehtikeppi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.6.2006, 2:24
|
|
|
|
Tampereella 30min pelkkä hieronta on 30e |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.6.2006, 16:20
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Olen kuullut, että hieronnat maksavat n 20-50 euroa tunti. Myös puolen tunnin aikoja on jossain. Mutta tutut, jotka ovat käyneet kyseisissä paikoissa, niin sanoivat, että n. viiden minuutin jälkeen tyttö kysäisee jo, että pitäiskö hieroa jotain muuta.. Jos ei halua, niin tytöt muuttuvat todella törkeiksi, etkä välttämättä saa olla hieronnassa edes koko aikaa, mistä olet maksanut.
En tiedä, onko vain huhupuhetta.. |
_________________ On olemassa kaksi tapaa tehdä asioita:
Väärin ja minun tavallani! |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.7.2006, 1:35
|
|
|
|
ainakin vaasassa joitain vuosia sitten oli näin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.5.2008, 12:03
|
|
|
|
B2R kirjoitti: |
Itsellä kokemusta siitä, että alkaa hiplaamaan kalua vaivihkaa ja kun sitten seisoo täysillä, kysäisee, oletko kiinnostunut lisäpalveluista? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.6.2011, 12:27
|
|
|
Halukas
|
|
Onko noin ?
Vaasassa käytiin tyttöystävän kanssa ja oli todella mukava kokemus! |
|
|
|
|
|
|