Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 12
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  2 miestä samanaikaisesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 12:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Juu, kyllä on tullut kokeiltua sekä kaksi miestä yksi nainen että kaksi naista yksi mies yhdistelmiä niin "siviilissä" kuin kameran edessäkin ja hauskaa on ollut kaikilla osapuolilla, joskus on tosin ollut enemminkin osallistujia Cool

Niistä kameran edessä tapahtuneista kerroista löytyy pari videota osoitteesta http://www.mrlothar.fi/kuvatvideot.php


Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Rollo
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 17:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





kerran muistan kun olin kahdelle naiselle kuskina,kaikki me oltiin varattuja,mutta naiset pienessä nousuhumalassa innostuivat kourimaan minun heitintäni.ei siinä kuin ooppeli parkkiin ja kaikki takapenkille.täytyy sanoa että kyllä siinä kyrpä seiso kun kaxi kiimasta pillua oli edessä

ja hauskaa oli kaikilla
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 18:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Tulipahan poikamiesvuosina kokeiltua eli käytyä pariskuntien luona kylässä. Ensin sattu vanhahko pari, jolla miehellä ei kai enää seissyt. Sitten uusiopari, joka vain tykkäsi asiasta, etenkin mies, ja oli innoissaan päästessään liukkaille, joskus siinä joskus kolmaskin mieskin mukana. Paras oli kuitenkin omanikäiseni aviopari (silloin30+) hyväkroppaisia, fiksuja ja mukavia. Täytyy sanoa että oli hauskaa ihan kybällä ja mun mielestäni meillä kaikilla. Oli ne sitä jossain muodossa kokeilleet aikasemminkin, mutta nyt otettiin oikein ajan kanssa. Lehti-ilmoituksella tutustuttiin, ne vastas mun ilmoon, ei mitään kuvia vaihdeltu ja hyvin meni. Välimatkojen takia vain ei tullut oiekin uusintakerreoista mitään. Nyt riittää avioseksi. Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 20:49  Vastaa lainaamalla viestiä






upeaa kirjoitti:
on yksi hieno kokemus, mutta ei valitettavasti otettu uusiksi ja näin alussa sovittiinkin. Hieman miehellekin alku hankalaa, ei se stondis ole ihan niin varma juttu kuin kahdestaan naisen kanssa. Orkun pidättäminen eduksi ettei mene koko ilta varikolla ekan varvin jälkeen. Ja jotkut asennot on heteromiehille hankalampia. Vaatii psyykkausta hieman.
Mutta kaiken a ja o on naisen huomioiminen koko ajan, illan kuningatar. Ja niin helposti menee touhu pipariksi väärästä kommentista.
Mielelläni kokeilisin vuosien jälkeen uudelleen, eli olla kolmantena. Pari oli tyytyväinen kaikin puolin ja saivat kokeilla fantasiansa. Mikäli käytte pohjoisessa, niin meilatkaa.
napapiiri2002@hotmail.com


Kaverin kanssa olemme muutaman kerran päässy yhdessä nauttimaan samasta naisesta ja hauskaa on ollu. Kummankaan vaimot ei moiseen hommaan lähtis mutta me olemmekin lapin miehiin et jos sulla kiinnostaa niin pistä meiliä blackbirdxx@city.fi
Takaisin alkuun
Sue
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 21:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 04 Hel 2006
Viestejä: 38

On tullut oltua kahden äijän kaa pariin otteeseen. Ihan mukavaahan se on Smile
En tosin voisi koskaan tehdä niin että toinen osapuoli olisi oma poikaystävä. Ei tunteita kehiin tuollaisessa. Kunhan hauskanpitoa vaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 13.3.2006, 1:51  Vastaa lainaamalla viestiä






Meillä on edetty saman fantasian tiimoilla pikkuhiljaa. Kerran kesken sänkypuuhien, vaimoni kysyi seksifantasioista. Kerroin hieman epäröivästi, että nauttisin, jos hän nussisi useampaa miestä. Yllätyksekseni hän kiihottui ajatuksesta, ja tämän jälkeen on fantasioinut siitä, ja että olisi minun kanssani toisten miesten jäljiltä. Hänen kertoessaan villejä tarinoitaan minulla alkaa aina seistä. Nussiessamme hän joskus kutsuu minua erään kaverini nimellä. Hän kertoi, että seuraavan kerran, kun hän tulee kylään, hän pitää silmäpeliä. Annoin hänelle luvan myös kyläillä tämän kaverini luona, jos tekee mieli, mutta hän ei vielä ainakaan ole käynyt.
Hän myös kyseli, haluaisinko minä toista naista, mutta ainakin nyt minua kiihottaa vain tämä miesjuttu. Saas nähdä koska edetään itse asiaan. Aloite on vaimollani, ja aion olla silloin kybällä mukana.

raule_8@hotmail.com
Takaisin alkuun
keskiolut
LähetäLähetetty: 13.3.2006, 13:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 13 Maa 2006
Viestejä: 2

juuuh tässä kaverin kanssa etitty jo pitemmän aikaa naista kokeilemaan milläista olisi kahden miehen kanssa,se olisi myös eka kerta itse miehillekkin.ovat niin paljon kehuneet että pakkohan se on kokeilla

jos halukkaita naisia niin mese ossa on kimmovee@hotmail.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 13.3.2006, 19:31  Vastaa lainaamalla viestiä






mulla ja mun kaverilla aikomus joskus koittaa olla yhen naisen kanssa ja se on ennaltaan sovittu! eipä ole sitä naista vielä löytynyt jolla olis semmonen "märkä" uni ainakaan vaasasta! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Takaisin alkuun
Paulatar
LähetäLähetetty: 14.3.2006, 7:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kahden miehen välissä on ihanaa...ensimmäisellä kerralla se oli niin ylitsepursuvan nautinnollista että minun piti poistua sängystä välillä, tunneskaala oli niin hurja. Nykyään olen jo tottunut Laughing
Takaisin alkuun
sinkku74
LähetäLähetetty: 15.3.2006, 18:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 07 Maa 2006
Viestejä: 24
Paikkakunta: Hki

kokeiltu on useamman kerran ja tykätty myös (1m+2n ja 1n+ 2m) muutamaan otteeseen ollut kyllä niin ujonpuoleinen kaveri mukana että hieman on sitä saanut tuppuutella, tosin aina on kuitenkin kaikki loppupeleissä oltu tyytyväisiä. Vielä parisuhteessa ollessani yleensä kävin minäkin etukäteen katsastamassa ehdokkaat jonka jälkeen sitten kutsuin kylään tai sanoin hei hei.

Kyllähän tämä taitaa useimpien naisten fantasia olla ihan niinkuin miesten tuo 2n+1m. Rohkeasti vaan kokeilemaan, mikäs sen ihanempaa kuin saada kunnolla joka reikään yhdessä ja erikseen Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.3.2006, 19:47  Vastaa lainaamalla viestiä






ravintolasta kerran kolme(3) naista halusivat minut jatkoille .ihan jees homma jos ei ole muita miehiä ....ja naisten on ihan hyvä olla älykkäitä eikä mitään"ritsapilluja". hymyilyttää vieläkin kun näen kyseisiä kaunottaria ... Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.3.2006, 2:04  Vastaa lainaamalla viestiä






Mukava nähdä etten ole ainoa, jonka fantasia on vaimoni + 2M. Ja mikä tekee fantasiasta tosi kiihottavan on, että vaimoni todella kiihottui asiasta. Me ollaan sovittu niin, että vaimoni saa valita sen kolmannen pyörän, tai useammankin.
Minulla alkaa seisoa kun ajattelen sitä hetkeä, kun vaimoni kertoo haluavansa sitä "nyt". Haluan nähdä, että vaimoni saa silloin täyden nautinnon. Suutelen ja hellittelen häntä samalla, kun toinen ruiskiii hänen sisäänsä. Haluan hänen saavan kunnon orgasmin toisesta miehestä. Tämän jälkeen haluan itse päästä liukkaille, ja toinen mies voi suudella ja hellitellä häntä samalla.
Hän luultavasti valitsee erään kaverini, ja olen kertonut, että he voisivat ystävystyä keskenään jo etukäteen, jos haluttaa. Vaimoni voisi vaikkapa kyläillä hänen luonaan.

raule_8@hotmail.com
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.3.2006, 16:08  Vastaa lainaamalla viestiä






kerran tuli oltua,niin sanotust kolmas pyörä ja kivaa oli...javascript:emoticon( Embarassed )
Embarassed
Takaisin alkuun
Missy
LähetäLähetetty: 17.3.2006, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

Kerran oon kokeillu, se oli kivaa ja tuntu kivalta mut se oli vaan yks kokeilu enkä pystyis kyllä tekemään sitä jos olis tunteita mukana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wolwerine1
LähetäLähetetty: 9.6.2006, 23:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Joo, 2m+1n oli tosi kivaa kun oli ite se sinkku. Orkku oli tosi järisyttävä ja paneskeltiin vielä tunti ku toinen stondis kaatu. Nyt yritetty oman uuden kullan (n) kans katella n tai m. Naista ei oo löytyny ja miehiltä tulee(1000 vastausta)ja ihan "ufo juttuja" kun pyytää kertomaan ittestään.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 12
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker