Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ Minkä ikäisenä harrastit seksiä ensimmäisen kerran? |
|
Lähetetty:
2.7.2006, 1:34
|
|
|
|
Ekan kerran 95, eli 16 vuotiaana. Sitten heti perään vuonna 2000 ja sen jälkeen on ollut hiljasempaa... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.7.2006, 2:19
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
14-vuotiaana ja hauskaa oli..silloin...suuseksit sitten hiukkasen myöhhemmin...en tajunnut mitä kivaa niissä on...ennnenko nyt |
_________________ Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.7.2006, 10:35
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Melkein 17-vuotiaana, mikä oli varmaan ihan hyvä ikä. Paljon aikaisemmin ei olisi voinutkaan, kun luonto-äiti jarrutteli laittamalla varsin myöhäisen murrosiän. Kiinnostusta ei tuo ruoja ollut kuitenkaan jarrutellut.
Minusta on muuten ollut kiinnostavaa, kuinka selviä näyttävät kirjallisuudessa olevan seksuaalisuuden kehittymisen vaiheet. Jollain muulla lie toisin, mutta minä en muista itsestäni vaihetta, jolloin naispuolinen väki ei olisi ollut seksuaalisesti kiinnostava. Jo 5-vuotiaana olisin halunnut nussia siskon barbinukkeja, ja ekaluokalla näin märkiä unia luokkakaverista. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.7.2006, 11:14
|
|
|
Halukas
|
|
16-vuotiaana lähti ja lähtikin kunnon pimatsun kanssa. Oli pakko heittää 3 kertaa putkeen kun oli niin mahtavaa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.7.2006, 14:27
|
|
|
Supermalli
|
|
Olin 14v. ja mies oli 36v. |
_________________ Mulla on sulle pikkuinen salaisuus
Alaston mies on mulle asia uus |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.7.2006, 17:47
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
23 tai 24 ..ehkä 25 aika myöhään mutta ei kaduta yhtään ... nainen(tyttö) 22v |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.7.2006, 0:45
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Red Sonja kirjoitti: |
No nyt haluaisin kysyä naisen mielipiteen tuosta ikäerosta kun se on noin iso ollut ja vielä niin että tyttö on niin alaikäinen että tulisi kundille rapsut.
Monet miehet ovat paheksuneet että 36v mies joka kaataa 14v tytön on #¤%&@£$ mutta mitäs on nyt itse "uhri" mieltä, eli mitä Red Sonja ajattelee tuosta ikäerosta ja tapahtuneesta.
Täyttyikö rikoksen tunnusmerkit, kuten tutkinnanjohtaja pyytäisi ylikonstaapelia selvittämään jos tollanen menisi poliisille? |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.7.2006, 18:19
|
|
|
|
13 enkä ollu edes selvinpäin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.7.2006, 19:06
|
|
|
Supermalli
|
|
Härski kirjoitti: |
Red Sonja kirjoitti: |
No nyt haluaisin kysyä naisen mielipiteen tuosta ikäerosta kun se on noin iso ollut ja vielä niin että tyttö on niin alaikäinen että tulisi kundille rapsut.
Monet miehet ovat paheksuneet että 36v mies joka kaataa 14v tytön on #¤%&@£$ mutta mitäs on nyt itse "uhri" mieltä, eli mitä Red Sonja ajattelee tuosta ikäerosta ja tapahtuneesta.
Täyttyikö rikoksen tunnusmerkit, kuten tutkinnanjohtaja pyytäisi ylikonstaapelia selvittämään jos tollanen menisi poliisille? |
Minä sitä enemmän halusin kuin se mies, eli tavallaan minä käytin häntä hyväkseni, eikä toisinpäin.
Ja ylipäätäänkin mulle ikä on vain numeroita, eli minkäänlainen ikäero ei ole ongelma, jos vain olen samalla tasolla henkisesti kuin mies. Niin tai siis että mies on samalla tasolla mun kanssa.
Jepjep... |
_________________ Mulla on sulle pikkuinen salaisuus
Alaston mies on mulle asia uus |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.7.2006, 22:41
|
|
|
|
liian nuorena.. olin vasta 13 silloin.. eli seksi elämässä ollut jo kiinni 4,5 vuotta yli. nykyinen partneri 7vuotta vanhempi ja toista vuotta pitkälle jo on ollut. eipä sitä pois enää vaihtaisi |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.7.2006, 22:44
|
|
|
|
ja tuosta ikä ero jutusta.. niin, 16 vuotiaana olin 39vuotiaan kanssa.. oli sitte mun vanhempien ikäinen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.7.2006, 0:53
|
|
|
|
Taisin 14 olla ja partneri taisi olla 23... ei yhtään liian aikaisin tai myöhään.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.7.2006, 9:07
|
|
|
|
ensikertaa harrastin seksiä 11-vuotiaana oli se silloin kokemus! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.7.2006, 2:17
|
|
|
Halukas
|
|
just olin täyttänyt 17 samana päivänä..
koulussa vielä kaiken lisäksi.. ja yhden ulkomaalaisen kanssa jonka kanssa piti harrastaa seksiä silloin kun se halusi... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.7.2006, 16:39
|
|
|
|
olin 13 w ja oli mun synttärit mun poikis oli 15 ja se vaa sano että se antaa lahjansa nyt ja se otti mut syleilyyn ja suuteli mua sit se otti kädestä ja veti mut makuuhuoneseen ja sit m tehtiin se en kadu hetkeäkään vaikka olinkin sillon niin nuori oikeesti se vaan oli niin ihanaa... ollaan vieläki yhes oon nyt 18, 5 w ja mun poikis täytti just 20 ja seksii on ollu tarpeeks.. |
|
|
|
|
|
|