Kirjoittaja |
Viesti |
< Amatöörit ~ miesmalleja videolle |
|
Lähetetty:
31.8.2005, 0:36
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2005, 14:28
|
|
|
Halukas
|
|
Onko leffoissa esiinnyttävä omalla nimellään ja onko mahdollista käyttää maskeerausta, esim. peruukki ja "hämäävä" meikkaus? Ei siis mitään mautonta ja kornia vaan leffan henkeen sopivasti hieman omaa naamatauluaan peitellen... |
_________________ --
30v valokuvauksen harrastaja linssin molemmilla puolilla, ennakkoluuloton kinky seikkailija |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.9.2005, 13:43
|
|
|
|
hei oon 30 vaalee sportti kivan näköinen kundi oon kiinnostunu malliks .
mittanu 178/70 aivan normaali terve mies .
ottakaa yhteyttä 050-5669971 henri |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.9.2005, 0:59
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
pakko käyttää kokonimeä ja myös henkilötunnus täytyy olla otsaan kirjoitettu..ei vaan jos kuvataan kohtausta missä on yli 4 miestä/naista niin voi olla kasvot naamioituna, mut 1/1 1/2 seteissä ei se oikein onnistu, onhan se vittumaista kattella ns.kasvottomia ihmisiä.
ymmärrän kyllä suomen kokoisessa maassa ns. kasvosuojelun, varsinkin jos on avio/avoliitossa mut mailaa suoraan niin katotaan.
mua ei kiinnosta oletko avio/avoliitossa, jos panettaa ja itsetuntoo on niin v**** antaa palaa vaan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.9.2005, 1:12
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.10.2005, 14:36
|
|
|
Halukas
|
|
Onko suunnitelmissa S/M-aiheisia leffoja? |
_________________ --
30v valokuvauksen harrastaja linssin molemmilla puolilla, ennakkoluuloton kinky seikkailija |
|
|
|
|
espermafresco@hotmail.com |
|
Lähetetty:
11.5.2006, 21:08
|
|
|
|
minkälaiset mahdollisuudet on todellisuudessa päästä miesmalliksi? luulen -tai tiedän- että halukkaita on varmasti paljon eikä niistä monikaan lopulta kuvauksiin pääse. itse olen todella kiinnostunut ja ottanutkin muutaman kerran kuvan kanssa yhteyttä ilmoituksiin joissa miesmalleja etsitään. (tosin en ole kauaa vielä vastauksia odotellut mutta polte olisi kova eikä jaksaisi odotella). mitään saagaa en itsestäni ole viesteihin kirjoittanut, ilmoittanut vain perusasiat. kysynkin siis minkälainen viestin pitäisi olla että siihen myös vastattaisiin?
tai ottakaa minuun suoraan yhteyttä: espermafresco@hotmail.com |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.5.2006, 0:48
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Mistä päin olet? Jos olet Helsingistä niin meillä kohta koekuvaukset miehille jatkuu? Entä oletko itse kuvannut koskaan? Voit kirjoitella mulle webmaster@seksitreffit.fi, laita kuvaus itsestäsi ja paljastavia kuvia niin yritetään olla yhteydessä |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.5.2006, 1:09
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Onko kullin koolla väliä ja yleensä kropalla? itseluottamusta on.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.5.2006, 1:21
|
|
|
|
|
Onhan se eduksi jos on miellyttävä katsella, eli ei tarvii olla valokuvamalli, mutta jotenkin esteettinen, normaali terve suomalainen mies. Liikkeiden geometrian vuoksi 17-18 cm on syytä olla tai enemmän. Mutta mikään ei ole ehdotonta, jos on muuten mielenkiintosen näköinen ja innokkaasti mukana tai esim on hyvä puhumaan niin aina kannattaa laittaa hakemus ja kuvia tulemaan. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.5.2006, 15:12
|
|
|
|
Härski kirjoitti: |
Onhan se eduksi jos on miellyttävä katsella, eli ei tarvii olla valokuvamalli, mutta jotenkin esteettinen, normaali terve suomalainen mies. Liikkeiden geometrian vuoksi 17-18 cm on syytä olla tai enemmän. Mutta mikään ei ole ehdotonta, jos on muuten mielenkiintosen näköinen ja innokkaasti mukana tai esim on hyvä puhumaan niin aina kannattaa laittaa hakemus ja kuvia tulemaan. |
Eli varmaankin vapaamuotoinen hakemus käy teille. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.5.2006, 20:23
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
artoo kirjoitti: |
Eli varmaankin vapaamuotoinen hakemus käy teille. |
Eikun täytät tämän lomakkeen:
[URL=http://img261.imageshack.us/img261/9710/lomake0la.jpg]
[/URL] |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.5.2006, 22:34
|
|
|
|
täällä olisi todella kiinnostunut asiasta ja vielä ollutkin kuvissa joten viestii vaan tulemaan.0400672973 niin saatte taatusti terveen ja luotettavan miehen 30v mukaan kuviin. 182/82 ja se itse 21/5 |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.5.2006, 3:50
|
|
|
|
RADICAL / semi kirjoitti: |
eli jos omaat tarpeeksi itseluottamusta tulla paneen videolle, niin otapa yhteyttä niin katsotaan.
mail@radicalproductiongroup.com |
Millaisia ominaisuuksia mallilta vaaditaan leffaan pääsemiseksi. Itse olen kyllä kiinnostunut tästä alasta haetteko ympäri vuoden uusia malleja leffoihin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.5.2006, 11:17
|
|
|
|
|
artoo kirjoitti: |
RADICAL / semi kirjoitti: |
eli jos omaat tarpeeksi itseluottamusta tulla paneen videolle, niin otapa yhteyttä niin katsotaan.
mail@radicalproductiongroup.com |
Millaisia ominaisuuksia mallilta vaaditaan leffaan pääsemiseksi. Itse olen kyllä kiinnostunut tästä alasta haetteko ympäri vuoden uusia malleja leffoihin |
no ei mitään selkeitä rajoja voi heittää, rohkeus ja kiinnostavuus jollain tavalla on vaatimuksena.
Mistä päin olet? Voit kirjoitella mulle webmaster@seksitreffit.fi, laita kuvaus itsestäsi ja paljastavia kuvia niin yritetään olla yhteydessä |
|
|
|
|
|