Kirjoittaja |
Viesti |
< Amatöörit ~ Kotikuvaajat? |
Kuvaatko kotona? |
Kyllä ja löytyyhän niitä tuolta galleriastakin! |
|
58% |
[ 17 ] |
Juu, muttei viitsi esitellä kaikille |
|
37% |
[ 11 ] |
No en! Ammattilaiset on sitä varten ja jotkut pölöt jotka tännekin postaavat ;) |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Ääniä yhteensä : 29 |
|
|
|
Lähetetty:
2.8.2006, 21:28
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
syy minkätakia sitä ei julkaista on että sänky oli exän äidin ja isäpuolen ja kravatit isäpuolen |
Mitäs jos me tarjottaisin anonymit puitteet ja vähän rahaakin, kiinnostaisiko videon teko? |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.8.2006, 22:09
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Jos mä sen myisin niin hinta olisi menetetty ystävyys kyseisen tytsyn kanssa ...liian korkea hinta maksettavaksi joten joudun valitettavasti kieltäytymään ,mutta kiitos kuitenkin |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.8.2006, 0:40
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
Jos mä sen myisin niin hinta olisi menetetty ystävyys kyseisen tytsyn kanssa ...liian korkea hinta maksettavaksi joten joudun valitettavasti kieltäytymään ,mutta kiitos kuitenkin |
Huh, niin siis tollaseen julkaisemiseen me aina tarvitaan kirjallinen suostumus kaikilta jotka videolla vilahtaa ja kuvaajalta kanssa, joten jos hän ei ole kiinnostunut niin se on siinä. Meille olisi itseasiassa tulossa paljonkin mielenkiintoista matskua, jos ei tuosta pidettäisi kiinni, mutta kun toi on ehdoton sääntö. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|