Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  nainen etsii seuraa
ronski
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 22:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Panopupu


Liittynyt: 02 Elo 2006
Viestejä: 63

Täytyypä kommentoida heti uutena tulijana tätä. Kyllä tuollaiseen vakipanosuhteeseen löytyy miehiä. Itse en ole tähän foorumiin ilmoitusta laittanut, enkä myöskään niitä lukenut, joten niihin en voi ottaa kantaa.
Mutta muualta elämästä huomioitua, tällainen alle kolmikymppinen, puhas, työssäkäyvä, huumorintajuinen ja kaikinpuolin aktiivinen mies ei helpolla seuraa saa. Näyttää siltä että pitäisi olla vähintään puolijuoppo, jotta seksiseuraa löytyy. No, minua kun ei krapula-aamut kiinnosta, niin alkon käyttö pysyy kohtuullisena.
Varatuilta naispuolisilta ystäviltä tulee vain kommenttia "kyllä joku nainen saa sinusta hyvän miehen". Nojaa.. vuosien seurustelun jälkeen kun tulin jätetyksi, olisi aika päästä nautiskelemaan seksistä jonkun muun kuin baarista, tai suomi24:stä bongatun naisen kanssa.
Noniin tulipa tilitettyä, mutta mikäpäs tässä. Nyt on liitytty joukkoon iloiseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Varattu mies
LähetäLähetetty: 3.8.2006, 10:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





VS : Mr. Ronski

En kyllä ymmärrä sitä sun haukkumistasi ja sun katkerruutasi. Tuota voisin ite pitää luokkaavana ! ( no, ..omaan arvoonsa sekin ): Itse olen raitis , työssäkäyvä ilmeisesti aika hyvässä trimmissä oleva äijä, enkä tupakoi ja silti Seksitreffeistä olen kolmekin kertaa onnistunut saamaan seksiseuraa.ja HUOM ! Ei maksullista seuraa .sitä kun en suostu harrastamaan .
Olen sitäpaitsi rehellisesti ollut varattu mies ja salaista seuraa ollut hakemassa ja sitä olen myös saanut .( mainittakoon yli vuosi on kulunut ja yksi näistä naista on edelleenkin mun seksiseuralaiseni )
En todellakaan ole "puolijuoppo ".Enkä ole ollut krapulassa varmaan koskaan !!!
Seksitreffi-idea on ainkin mulle ollut yllättävän hyvä tapa tavata uusia kivoja ja ihan kauniita naisia.
Rolling Eyes Mad
Takaisin alkuun
ronski
LähetäLähetetty: 3.8.2006, 12:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Panopupu


Liittynyt: 02 Elo 2006
Viestejä: 63

Varattu mies kirjoitti:
VS : Mr. Ronski

En kyllä ymmärrä sitä sun haukkumistasi ja sun katkerruutasi. Tuota voisin ite pitää luokkaavana ! ( no, ..omaan arvoonsa sekin ): Itse olen raitis , työssäkäyvä ilmeisesti aika hyvässä trimmissä oleva äijä, enkä tupakoi ja silti Seksitreffeistä
Rolling Eyes Mad


Jeps, et näköjään lukenus mistä kirjoitin, tai kirjoitin epäselvästi. EN ole hakenut täältä vielä seuraa,vaan MUUALTA elämästä,niinkuin kirjoitin, ja siksi tähän yhteisöön tulinkin, kun tiedän että täällä puhtautta,selväpäisyyttä jne. arvostetaan, toisin kuin baareissa. En siis mollanut ketään täällä olevia Smile

ps. en sentään raivoraitis ole, mutta rohkasuryyppyjä ei tarvi ottaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Varattu mies
LähetäLähetetty: 3.8.2006, 12:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mr Ronski
"Varattu mies" vastaa ed :
Kiitos Ronski: Sorry,en ehkä oikein ymmärtänyt sun inserttiäsi .Olet näköjään sittenkin järkevä ja jalatmaassa- tyyppi, ja hyvä että sulla on noin järkevä asenne tuohon viinaan .
Tsemppiä !!!!!
Laughing
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 17:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Lainaus:
Toi on muuten kumman vanhahtava asenne, toi "petturimiehen puuhiin en halua osallistua." Ei teillä tytöillä ole käynyt koskaan mielessä, että nykyaikaisessa parisuhteessa on mahdollista (ja muuten yllättävän yleistä) että mies ja nainen sopivat keskeneään, että muita "hoitoja" saa olla. Ei se tee kummastakaan luuseria....


Ihan hyvä näkökohta tuokin. Me emännän kanssa tosin suosimme yhteisiä seuralaisia, milloin vain mahdollista. Silti vaikuttaa aika tylyltä dissata ukkomiehet automaattisesti jos heillä on muitakin suhteita, vaikka sitten luvan kanssa.


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 5.3.2007, 10:02, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ice
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 17:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





täällä naiset valittaa kun ei saa munaa, laittakaa yhteystietonne tonne kirjoituksienne perään että voisi halukkaat ottaa yhteyttä...verkkoja vesille..
Takaisin alkuun
Shamaani
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 9:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Helsinki

Shamaani kirjoitti:
Shamaani kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:


Ja ps. Jos/kun sinä Shamaani luet tämän, niin laita viestiä ilmoittajalle "vakihoitoa jkl:stä". En jostakin syystä saanut sinuun yhteyttä, vaikka yritin(ei huoli salasanaani)


Hmmm en muuten löytänyt sitä mistään...etsin lisää, eli odotahan.

Shamaani


Viestiä Sinulle lähetetty Smile

Shamaani


Tulin juuri budoleiriltä vastaan sinulle tänään tai huomenna. Pahoitteluni viiveeseen mutta olin seurustelu-upseerina japsiopettajille. *Kumartaa*

Shamaani
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 11:21  Vastaa lainaamalla viestiä






Kyllä sitä on tullut nussittua miehen kanssa makkarissa samalla, kun vaimo katsoi lasten kanssa olohuoneessa Pikku Kakkosta. Mulla on kuitenkin sen verran moraalia jäljellä, että kyseisestä hommasta jäi niin paska maku, etten toiste halua sitä tehdä! Eli vaikka pariskunta olisikin keskenään sopinut tällaisesta järjestelystä, ei se tarkoita, että se tekisi "vierailevan tähden" olosta mukavan! Rolling Eyes
Takaisin alkuun
tottöröö
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 15:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





moi! sinä nainen joka sanoit et seuraa ei löydy kuin baareita tai jotain ja kaikki ovat varattuja ja niin edelleen,olet väärässä kun itse,allekirjoittanut vapaa 43v,mies joka ei kai osaa etsiä oikealla tavalla naisia,kaipaileisi myös pysyvää ja kunnollista suhdetta mut tuntuu tuo olevan mahdotonta,joten elä tässä sit puutteessa,ja kuole yksin,ja kun muuten kaikki olis ok,et silleen,joten jos sinä vielä roikut linjoilla niin kirjoita kommentisi Very Happy
Takaisin alkuun
TSEIII
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 17:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





AKUISET IHMISET TILITTÄÄ JOSSAIN v**** FOORUMISSA.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 20:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Lainaus:
AKUISET IHMISET TILITTÄÄ JOSSAIN v**** FOORUMISSA.


Ajattelit sitten itsekin käydä vähän tilittämässä muitten tilittämisistä. Laughing


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jalopeura
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 0:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: Vantaa

No tuskin nyt ihan toivototonta.. Jokaisella meistä on kriteerit miten naista/miestä haetaan (tästä voisi kirjoittaa romaanin), itse en ole niinkään kriittinen ulkonäköön tai kokoon, mutta tärkeintä ON, että naisen varpaat ovat oikein "järjestellyt" Smile niin huvittavalta kun se saattaakkiin kuullostaa (varvasfetissi..)

Jokaisella meistä on omat kriteerimme, eikä sinun kriteerit ole sen kummallisemmat kuin muillakkaan. Se, että esität ne noin rehellisesti, aiheuttaa "kiivasta" keskustelua, mutta senhän jo tiesitkin kirjoittaessasi viestisti (kovin provosoiva).

Onnea toivotan etsinnällesi..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 12:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

TSEIII kirjoitti:
AKUISET IHMISET TILITTÄÄ JOSSAIN v**** FOORUMISSA.


No missäs v*tussa sitten pitäisi?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 12:38  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
TSEIII kirjoitti:
AKUISET IHMISET TILITTÄÄ JOSSAIN v**** FOORUMISSA.


No missäs v*tussa sitten pitäisi?


Ei millään pahalla, mutta juuri siellä tietty Mr. Green
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 13:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

tottöröö kirjoitti:
moi! sinä nainen joka sanoit et seuraa ei löydy kuin baareita tai jotain ja kaikki ovat varattuja ja niin edelleen,olet väärässä kun itse,allekirjoittanut vapaa 43v,mies joka ei kai osaa etsiä oikealla tavalla naisia,kaipaileisi myös pysyvää ja kunnollista suhdetta mut tuntuu tuo olevan mahdotonta,joten elä tässä sit puutteessa,ja kuole yksin,ja kun muuten kaikki olis ok,et silleen,joten jos sinä vielä roikut linjoilla niin kirjoita kommentisi Very Happy


Ihan pelkkä pisteiden ja isojen kirjainten käyttö saattaisi tehdä johonkin naiseen vaikutuksen! Opettele siis kirjoittamaan ja myymään itseäsi, itku ei paljon viettele ketään. Cool Jos näkisin moisen myyntipuheen jossain, en jaksaisi vaivautua edes lukemaan ja päättelisin heti miehen olevan täysi nolla. Anteeksi nyt vain, mutta tämä näin naisena ja naisen ensihuomiona.

Paneutukaa miehet ilmoituksissanne kirjoitusasuun ja keskittykää. Käyttäkää aikaa ja lukekaa kirjoittamanne teksti useaan otteeseen tai antakaa vaikka kaverienne oikolukea kirjoitus. Kirjoittakaa monta erilaista ilmoitusta ja lopussa valitkaa paras tai yhdistelkää tekstejä yhdeksi. Jos ei viitsi vaivautua edes näkemään vaivaa naisen etsinnässä, niin miksi nainenkaan vaivautuisi teitä huomioimaan? Teidän viesteissänne tulisi olla jotain johon nainen jäisi koukkuun, eikä malttaisi enää olla pitämättä näppejään erossa teistä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker