Kirjoittaja |
Viesti |
< Ryhmäseksi ja parinvaihto ~ KiNppa ja Känni |
Sopivatko kiNppaseksi ja känni mielestäsi yhteen? |
Kyllä, ehanaa! |
|
6% |
[ 1 ] |
No EI Mielellään! |
|
93% |
[ 14 ] |
|
Ääniä yhteensä : 15 |
|
|
|
Lähetetty:
30.7.2006, 0:09
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Mistähän se mahtaa johtua, että suomalainen perustallaaja tuppaa tarvitsemaan sen rohkaisuryypyn uskaltaakseen tehdä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Liian usein sitä törmää tilanteeseen, jossa ehdottelu alkaa vasta tuhannen kännissä.
Ryhmässä tapahtuvan seksin suhteen olemme emännän kanssa olleet sillä linjalla, että pari paukkua on ok, jos nyt leikkikaveri/kaverit haluavat mutta that s it. Ajatus känniläisen kanssa seksin harrastamisesta kaksin tai ryhmässä on vain varsin vastenmielinen.
Onko kokemuksia kiNppakivan tästä puolesta? Itse olemme luopuneet parista lupaavalta vaikuttaneesta ehdokkaasta, kun heille tuntui olennainen osa tapahtumaa olevan riittävän humalatilan hankkiminen estojen poistamiseksi.
No, kenties joskus jostakin löytyy meillekin sopiva 25-35v Bi-pariskunta, jonka kanssa voisi tehdä muutakin kuin nussia. Aika näyttää.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.7.2006, 0:22
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
No känni ei sovi minusta minnekään, ja yleensä kaikki mikä menee yhden paukun yli on liikaa, oli asia mikä tahansa, useimmat asiat on selvinpäin kivempia. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.8.2006, 22:10
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan
Jos ei voi pitää hauskaa ja nauttia ilman alkoa tai muita päihteitä, niin koko jutun voi unohtaa. Seisokki jää köykäiseksi ja vaille täyttymystä (näin naisen näkökulmasta), jos mies on juonut alkoholia pari paukkua enemmän. Oma alkoholin käyttöni on satunnaista, korkeintaan pari kertaa vuodessa eikä ole yhtään paha olo. Eli kaikkein parasta on ilman alkoa. Siksi tuo aamuseisokkikin on yksi parhaimmista asioista. |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.8.2006, 22:22
|
|
|
|
Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa.Minulla on kokemus vierailevana tähtenä(olen siis mies) erään parin luona.Minä ja nainen selvinpäin mutta aviomies sitäkin pahemmassa kännissä.
Oli se aikamoinen kokemus kun siinä nai rouvaa ja aviomies örvelteli sängyn vierestä antaen,omasta mielestään,hyviä neuvoja miten pitäisi panna...huh. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.8.2006, 23:02
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Tussu65 kirjoitti: |
Seisokki jää köykäiseksi ja vaille täyttymystä (näin naisen näkökulmasta), jos mies on juonut alkoholia pari paukkua enemmän |
Tapauskohtaista kyllä, uskallan väittää. Meillä emäntä toivoisi minusta alkoholistia, silloin kun aina panettaa keskimääräistä enemmän ja stondis on mallia graniitti. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.8.2006, 23:47
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Assa: no joo, pari paukkua ei taida olla vielä liikaa, mutta humaltunut mies ei ole sieltä parhaasta päästä mun mielestä. Asenteeni tuohon alkoholiin on vähän noin niinku kielteinen, kun on siitä ikäviä kokemuksia lapsuudesta ja nuoruudesta alkoholisti-isän takia. Mutta jokainen on yksilö ja jokaisella on omat tapansa, se hyväksyttäköön. Asennetta (kuten myös asentoja ) voi muuttaa, mutta peruspersoonaansa muuttaminen on vaikeampaa.
Meni kait vähän vierestä, mutta nou hätä.
P.S. Mulle graniittistondis kyllä kelpaa |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.8.2006, 9:48
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Alkoholi on viisaiden juoma. Tarkemmin sanottuna siis ihmisen pitäisi itse ymmärtää ellei alkoholi hänelle sovi (tai humala pikemminkin) ja valita kännäyshetket sen perusteella.
Minä olen aina pystynyt hallitsemaan humalani varsin hyvin, enkä muutu juuri muuten kuin entistä puheliaammaksi (ja äänekkäämmäksi) humaltuneena.
Seksitkin sujuvat siis mainiosti, tosin riittävässä kännissä ollessa voi skoden irtoaminen olla vaikeampaa, mutta ei se hirveästi emäntää ole haitannut että äijä kerrankin kestääääää... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.8.2006, 13:07
|
|
|
|
Mä pidän kyllä känni sekoilusta.
Yleensä kalu seisoo, vaikka olis
jurris ja jos on aivan perseet ei seksi edes oomielessä.
Sitä paitsi mä muutenkin oon melkein aina naamat... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.8.2006, 20:37
|
|
|
|
|
Wow, millainen uros.
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 14:06
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
assa kirjoitti: |
Tapauskohtaista kyllä, uskallan väittää. Meillä emäntä toivoisi minusta alkoholistia, silloin kun aina panettaa keskimääräistä enemmän ja stondis on mallia graniitti. |
Lainaus: |
mutta ei se hirveästi emäntää ole haitannut että äijä kerrankin kestääääää... |
Tähän lisään vielä sen, että pienessä sievessä se alkaa aina rakastaa muakin! Mamma saa suukkoja ja hellyydenosoituksia ihan ilman kerjuutakin. Ellei sitten seurassa ole muitakin jumalaisen kauniita naisia ja oma emäntä unohtuu... aina siihen saakka, kunnes kotiin päästään! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 14:25
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Tähän lisään vielä sen, että pienessä sievessä se alkaa aina rakastaa muakin! Mamma saa suukkoja ja hellyydenosoituksia ihan ilman kerjuutakin. Ellei sitten seurassa ole muitakin jumalaisen kauniita naisia ja oma emäntä unohtuu... aina siihen saakka, kunnes kotiin päästään! |
Mun emäntänä joutuisit kilpailemaan huomiosta myös Bemarin kanssa siinä on meinaan monelle kestämistä |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 16:29
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Mun emäntänä joutuisit kilpailemaan huomiosta myös Bemarin kanssa siinä on meinaan monelle kestämistä |
Eliksiiri on jo luovuttanut siinä taistelussa Passatille... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 17:39
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Yes Sir, TDI Pasuuna se mammalla olla pittää! Mutta haaveissa siintää myös Touareg V10 TDI. Saa nyt nähdä, joko ensi äitienpäivänä isi yllättäisi äitin iloisesti! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.8.2006, 1:05
|
|
|
|
|
Tosimi€s ajaa vespalla.
|
|
|
|
|
Lähetetty:
7.8.2006, 18:03
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|