Kirjoittaja |
Viesti |
< Ideat ja palautteet ~ Uusi "interface" forumiin. |
|
Lähetetty:
5.8.2006, 23:53
|
|
|
Halukas
|
|
Hui-hai.
Todella tympivää tsuumailla sivua 10 min. huomatakseen, että uusi "aloita viesti" nappula sijaitseekin sivun alareunassa Ajankäytön maksimoimiseksi olisi suotavaa, että tästä "sekamelskasta", jota forumiksikin kutsutaan, saataisiin jonkinlainen järkevä versio aikaiseksi.
Järkevää olisi myös näillä käyttäjä määrillä, supistaa osastojen määrää, tai ainakin selventää mitä ne oikeasti ovat. Menee sormi suuhun kun lukee tuolta vasemmasta reunasta (foorum viestit) jonkun viestin ja ei älyä lukea missä kategoriassa se nyt sattuikaan olemaan, etsiä se jälki käteen..
Ps. Oikein kirjoitus tarkistettu Winwordilla, joten jos jälkivaatimuksia, niin lähetä ne Bilille kiitos |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 12:26
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Siitä olen samaa mieltä että reply-nappi voisi olla myös viestin yläosassa, eikä pelkästään alhaalla. Tuo ei mahdottoman vaikeaa ole toteuttaakaan.
Jännästi muuten asiallisen palautteen sävy ensimmäisen lauseen jälkeen muuttuikin astetta v-mäisemmäksi...
Alueita on paljon ja ehkä liikaakin, mutta lähes kaikkiin näkyy viestejä kertyneen kiitettävästi - eli eivät ne ihan turhia ole. Alueiden kuvauksissa aika selkeästi kerrotaan mihin tarkoitukseen mikäkin on.
Ps. Oikeinkirjoitus on yhdyssana. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 14:08
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Jalopeura kirjoitti: |
Todella tympivää tsuumailla sivua 10 min. huomatakseen, että uusi "aloita viesti" nappula sijaitseekin sivun alareunassa Ajankäytön maksimoimiseksi olisi suotavaa, että tästä "sekamelskasta", jota forumiksikin kutsutaan, saataisiin jonkinlainen järkevä versio aikaiseksi. |
Hei, ettekö ole huomanneet että vastaa ja uusi aihe napit on tuolla ylälinkkien ja viesiketjun välisessä tilassa tuolla yllä
<tunnustus>Ei no minä lisäsen ne juuri ihan hyvä vinkki </tunnustus>
Järkevää olisi myös näillä käyttäjä määrillä, supistaa osastojen määrää, tai ainakin selventää mitä ne oikeasti ovat. Menee sormi suuhun kun lukee tuolta vasemmasta reunasta (foorum viestit) jonkun viestin ja ei älyä lukea missä kategoriassa se nyt sattuikaan olemaan, etsiä se jälki käteen.. |
Jaa, minä olin juuri lisäämässä osastojen määrää nyt kun kirjoittajia ja mielenkiinnonkohteit on kasvavassa määrin. Mitäs nyt tehdään
Ps. Oikein kirjoitus tarkistettu Winwordilla, joten jos jälkivaatimuksia, niin lähetä ne Bilille kiitos |
Siirry käyttämään OpenOfficea ja yhdy Microsoft Free Zone kampanjaan. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 14:09
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Hei, ettekö ole huomanneet että vastaa ja uusi aihe napit on tuolla ylälinkkien ja viesiketjun välisessä tilassa tuolla yllä |
Hups. My bad, sekoitin nyt toisen puutteen joka on joskus mielessä käynyt... Eli siis "Seksitreffit keskustelufoorumi Foorumin päävalikko" linkki on vain threadin alaosassa, minä usein sitä kaipailisin ylöskin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 14:11
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
assa kirjoitti: |
Hups. My bad, sekoitin nyt toisen puutteen joka on joskus mielessä käynyt... Eli siis "Seksitreffit keskustelufoorumi Foorumin päävalikko" linkki on vain threadin alaosassa, minä usein sitä kaipailisin ylöskin. |
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 14:18
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
assa kirjoitti: |
Eli siis "Seksitreffit keskustelufoorumi Foorumin päävalikko" linkki on vain threadin alaosassa, minä usein sitä kaipailisin ylöskin. |
No mutta onhan sekin tuolla ylhäällä noiden vastaa ja uusi aihe nappien yläpuolella
<nolotunnustus>ok, ok, minä lisäsin senKIN äsken, ihan hyviä ehdotuksia oli <nolotunnustus> |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.8.2006, 14:20
|
|
|