Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Hih hih, mie olen alkomahoolin vaikutuksen alaisena |
|
Lähetetty:
18.8.2006, 20:15
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Enpähän keksinyt muuta paikkaa, mihin kirjoittaa. Mulla ei ole mitään varsinaista asiaa, joten X-files on silloin paras vaihtoehto (*prrk*le)
Mitenkäs teillä muilla menee näin perjaintai-illan aikana? Taitaa olla muuta viihdykettä/tekemistä kuin ajatella vakavia tai muuta ihmeellistä, heh . Saati sitten surffailla seksitreffeillä.
Nyt mulle on kyllä tapahtunut jotain kummallista, kun ostin Finlandia-vodkan ja sitä nautiskelen. No, nauttiihan tuo toinen puoliskokin, joten tiedä mitä sextailua keksimme lisää tänä iltana. Tai voihan se olle jotain uuttakin. Uudet asiat piristävät aina suhdetta ja seksielämää, eiks jeh. Olisikohan SM gutaa?
(ei saa huomauttaa hymiöiden määrästä)
P.S. Härski-kulta: voisitko lisätä muutaman hymiön täältä http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=1354&start=45 pliiiiiis |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 20:31
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Alunperin piti lähteä katselemaan ilotulituksia, mutta eipä tuossa viitsinytkään...
Tyydyttiin salilla käyntiin, nyt kohta jotain herkkuruokaa ja leffaa. Ehkä parit lonkerotkin menee siinä ohimennen |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 22:36
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Joo, leffa nähty ja seuraavaksi siivoamaan keittiötä. Pitäisi käydä vissiin nukkumaankin, kun aamulla tulee kaksi naikkosta hääkampaukseen ja -meikkiin. Oi tätä monitaiturin arkea!
Hyviä kännejä ja sekstailuja vaan kaikille sekä tänään että huomenna! Meillä huomis-ilta pyhitetään yhdessäoloon; kynttiläillallista ravintolassa ja yöleffaa Tennarissa. Sitten lopuksi pikkuiset Assa-Siirit (
) mukaan menoon. Onhan se maskotti ST:lle saatava!
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 22:43
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Jaa että mitä kukakin tekee perjantai-iltana, me täällä duunattiin uusi kantapalvelin johon siirrettiin tämän foorumin kanta. Tai asiantuntija tossa conffasi ja minä vähän testailen. Nyt vain muutan asetuksia että muistin ja välimuistin käyttö on suhteessa rammiin.
Eli nyt on otettu tämän forumin kanta ihan omakseen, kun alkoi tuntumaan tarve tasata kuormia.
Sellaista me perjantai-iltaisin tehdään... |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 22:49
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mä lähden ottamaan pakkeja yöelämässä ..tuun sitten pakilla takaisin .. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 22:54
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Tuu taksilla, pääset paljon kätevämmin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 22:56
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Voi s**k*eli, mulla on toosi huono olo. Just kävin oksentamassa kaikki uloa. Ei oo tää alkomahooli mua varten ja se on ihan piru ittessään. En suosittele, pää on ihan sekaisin.....mistään ei tajuu mitään....paitti tuosta kullista....ei kun kullasta..............
Voi kun te ootte ihkuja ja rehellisiä ihmisiä Mie tykköön TEISTÄ KAIKISTA. (Olenko monitaitoinen, männöö miettimään )
No joo, nyt tää humala teki tehtävänsä. Mie oon ihan pihalla tämän tietokoneen kanssa. Nyt katosi normaalit asetukset (menee etsimään kadonneita asetuksia. Lienen tehnyt jonki Ctrl+jotain, että perusasetukset hävisivät. No panic, take it esasy) |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 23:02
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
No perskeles.Yksin tässä sixpäkin nallee juonu et käytännössä selvin päin.Tarttis mennä nukkuun mut ku ei saa unta vaik aamulla pitäis tehä jotain remonttia.Ei ole ihmisen hyvä olla yksin.Eliksiirille sydämmellinen hei.Onkohan maailmassa lisää tollasia naisia vai onkohan ainut maailmassa.Moikka vaan muillekkin jotka näitä sivuja pyörittää ja pitää hengissä.Muistakaa ollaan loppuviimeksi vain nisäkkäitä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 23:11
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Tsemppiä olavi Sinussakin on sitä hyvää, jonka joku nainen joskus löytää Sitä on jokainen joskus ollut yksin (myös parisuhteessa).
Elksi onkin sytämelliinen nainen, jota jokainen rehellinen mies kaipaa. ELIKSIIRI ON IHQU ja SYDÄMELLINEN AITO NAINEN. (joo, lähtee nukkumaan jörkyttävän hymalan pois, jotta huominen olisi parempi. .Pohtii tulevaa krap7laa , josta ei todellakaan tykästy ) |
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 23:22
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Sitä kun on teinistä asti ollu parisuhteissa niin ei oikein osaa olla yksin.Rakkaushan on ikuista,kohteet vaan muuttuu.Kyllä se antaa pontta elämään ku kotona töistä tullessa on vastassa muutakin ku laskut. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 0:07
|
|
|
|
|
olavi kirjoitti: |
..Rakkaushan on ikuista,kohteet vaan muuttuu... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 0:20
|
|
|
|
|
Joo laitoin 6 uutta
Luulen että noille on käyttöä täällä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 2:32
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
achtung,achtung...hämeenlinna on täynnä rumia naisia..yritin etsiä jotain niin kaunista kuin toi troppi ..mutta kaikki naiset näytti eino makuselta..ei oo miun makuun..mun veriryhmä on muuten bacardicola=BC..sleep..aamulla |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 7:13
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
achtung,achtung...hämeenlinna on täynnä rumia naisia..yritin etsiä jotain niin kaunista kuin toi troppi ..mutta kaikki naiset näytti eino makuselta..ei oo miun makuun..mun veriryhmä on muuten bacardicola=BC..sleep..aamulla |
Äläs nyt, minä ainakin olen törmännyt Hämeenlinnassa hyvän näköisiinkin naisiin ja tehnyt siellä aika nipun kaatojakin muutama kesä sitten |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 9:14
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Tänk juu Härski. |
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|