Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ Kysymys naisilta |
|
Lähetetty:
15.8.2006, 16:49
|
|
|
|
Kiinostaako teitä seurata miehen runkaamista, jos sattuisitte salaa näkemään sitä?[/b] |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 17:00
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Miksi salaa? Ehkä salaa vain siksi, että näkee kuinka mies oikeasti antautuu itselleen... Luulen runkkaamisen olevan kuitenkin naisen tietoisen seuraamisen aikana jotenkin hallitumpaa ja hillitympää. Tosin tähänkin varmasti vaikuttaa se, runkkaako mies itselleen nautintoa vai vain pakollista kassien tyhjennystä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 17:23
|
|
|
|
Tilanne olisi et katsoisit tuntemattoman miehen runkkaamista.
Itseäni kiihottaa ajatus et joku näkisi kun runkkaann ja vielä jos se saisi naisen kiihottumaan, olisi upeeta!!!
Itse runkkaan aika paljon vaikka elän suhteessa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 18:40
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
pele kirjoitti: |
Itseäni kiihottaa ajatus et joku näkisi kun runkkaann |
Tuo on yleensä itsensäpaljastajien perusvietti... Kannattaa varoa ettei homma siis lähde lapasesta. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 19:39
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Salaa en ole sitä koskaan nähnyt tai tietoisesti hakeutunut sellaiseen mahdollisuuteen. On se kiihottavaa, kun kosteus lisääntyy ihan selvästi ja liukkautta on pelissä silloin mukana. Tehdäänhän sitä toistemme nähden ihan tarkoituksella
Korjattu kirojitusvirheet. Syy kirjoitusvirheisiin on alkomahooli. On tullut nautittua piiiiiiiiiiittttttttkäkäääääääääääääääästäääää aikaaaaaaaaaa väkeviä. Ettehän katso pahalla ja anna piiskaa (Vai olisikohan se piiskaaminen parempi vaihtoehto? Lähtee miettimään |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 22:41
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Uuuuhh, kerro lisää sinä kiimainen narttu! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 18:41
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Katselee Tussu65:sta pahalla ja kaivelee piiskaa esiin....
Moinen huolimattomuus ei saa jäädä rankaisematta.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.8.2006, 11:59
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Öh, öh... tota noin. En kehtaa kertoa, mitä kunnon humalassa tein (yäk, en heitä enää p***että olalle), kun oli eilen toi moraalinen krapula sieltä pahimmasta päästä Kuinka tällainen kiltti nainen voikaan alentua (HUOM! En pettänyt puolisoani, tuota ihanaa ja isoa Miestä, jota rakastan, rakastan, rakastan aina vain enemmän ja yhä uudelleen. Nyt tiedän, että tasainen rakkaus on leimahtanut uudelleen ja olo on kuin uudelleen syntynyt. Voi kun tämä tunne säilyisi aina ja ikuisesti. Olen ihan lääpällään |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.8.2006, 12:54
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
taitaa olla kevät tulossa ...kun on noin paljon rakkautta ilmASSA.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.8.2006, 13:09
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
taitaa olla kevät tulossa ...kun on noin paljon rakkautta ilmASSA.... |
Vaikka SYKSY tuleekin, täälläkin rakkaus hulmuaa! Täytyy kyllä myöntää,että meillä tuo talvi ei yleensä ole sitä kaikista autuaimpaa aikaa... Jospa kuitenkin ensi vuosi toisi rakkauden tammikuuhunkin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.8.2006, 18:35
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Syksyllä, kun lehtipuiden lehdet ovat mahtavimmassa loistossaan värikylläisinä, on ihana lähteä käsi kädessä päiväkävelylle pellolle tai metsään yhdessä sen rakkaimmista rakkaimman ihmisen kanssa.
Pienistäkin asioista nauttimalla elämä on rikasta ja antoisaa.
Sori, meni vähän OT:ksi. |
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.8.2006, 23:35
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Meikäläinen kun vaan kärsii kroonisesta syysmasennuksesta, jotta katellaanpa taas... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.8.2006, 23:42
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
^ huomio huomio, täällä Varamiespalvelusta Härski päivää, jos jonkun mies kärsii syysmasennuksesta niin ei muuta kun Varamies asialle |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.8.2006, 6:51
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Härski kirjoitti: |
^ huomio huomio, täällä Varamiespalvelusta Härski päivää, jos jonkun mies kärsii syysmasennuksesta niin ei muuta kun Varamies asialle |
Mä tilaan sut meille Bemareinesi sanotaanko nyt alkuun vaikka lokakuusta maaliskuun loppuun. Marraskuun alussa saat pitää sitten lomaa, koska uskon assan osaavan kuitenkin käyttäytyä ansaitakseen matkamme tuonne kaauuaaassssss...
Mä haluun sitten seksiä paljaalla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.8.2006, 12:04
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Mä haluun sitten seksiä paljaalla. |
EI KÄY PALJAALLA
Minä aina suojaan bemarin penkit jollain kelmulla/pyyhkeellä ennen seksiä autossa |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|