Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Kuvittelevat vähänliikoja.. |
|
Lähetetty:
24.9.2006, 23:20
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
snadistisadisti kirjoitti: |
P.S. Voisiko sen IP-bannin ottaa käyttöön asap? Kyllä tässä on varoiteltu ja oltu joustavia enemmän kuin on tarpeen. Ihan oikeasti. |
Jos olisi ollut minun hallussani, olisi NeitonenXXX ehtinyt ehkä kaksi viestiä kirjoittamaan... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.9.2006, 10:34
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Äijä on eri tyly tässä asiassa. Niin sitä pitää.
*Menee pakkaamaan tavaroitaan bannin varalta*
Mutta oikeasti, ei turhanaikaista häiriköintiä ja pään paukuttamista jaksa/halua kukaan kovin kauaa katsella. Onhan se hetken aikaa hauskaa, mutta ei kuitenkaan pitkään. Menettely oli hyvä ja oikean suuntainen.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.9.2006, 12:37
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Mie en hengaile oikeassakaan elämässä idioottien kanssa, joten olen päättänyt vaieta täällä seksistä niin pitkäksi aikaa, kun on vaaraa että joku haukkuu lehmäksi tai pyöreä. Meinasin oikeasti jättää koko tämän forumin taakseni, sillä tuli hieman sellainen tunne, että löydän sinne Demi.fi kyllä itsekin...
Ja joo, pienestä ei pidä ottaa nokkiinsa ja mun juttuja alusta asti lukeneet tietää, etten ota. Mutta jos paikan taso laskee yhden ihmisen myötä kuin lehmän häntä, niin... No, laitetaan vaikka sata hymiöö niin ei tarvi sanoa tähän enempää. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.9.2006, 13:11
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Feline kirjoitti: |
Mie en hengaile oikeassakaan elämässä idioottien kanssa, joten olen päättänyt vaieta täällä seksistä niin pitkäksi aikaa, kun on vaaraa että joku haukkuu lehmäksi tai pyöreä. Meinasin oikeasti jättää koko tämän forumin taakseni, sillä tuli hieman sellainen tunne, että löydän sinne Demi.fi kyllä itsekin...
Ja joo, pienestä ei pidä ottaa nokkiinsa ja mun juttuja alusta asti lukeneet tietää, etten ota. Mutta jos paikan taso laskee yhden ihmisen myötä kuin lehmän häntä, niin... No, laitetaan vaikka sata hymiöö niin ei tarvi sanoa tähän enempää. |
.......... .....älä välittää.... |
_________________ Don"t hate me because i am.......soft... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.9.2006, 13:41
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
joo, laittakaa vaan ajoissa mulle viestiä jos joku häiriköi niin että tarvii bannata. En noita kovin helposti itse tee kun mulla on tunne että mun kriteerit on joissain tilanteissa liika kireät ja toisissa liika löysät. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.9.2006, 13:50
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ilman muuta Härski
Mä olen tarkkana, olet varmasti huomannut
Feline:
Mulla on on ainakin hupia täällä. Mitä nyt tuo neitonen katkoi viestiketju turhilla huomautuksillaan, otti päähän.
Ymmärrän kantasi täysin, mutta tyhmyydestä tätä tyttöä vielä tullaan sakottamaan.
Koeta nyt vain viihtyä täällä, kun tää saitti on miesvaltainen ja naisiakin tarvitaan, joten jää, ole kiltti |
Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 25.9.2006, 14:22, muokattu 1 kertaa _________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.9.2006, 13:52
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Härski kirjoitti: |
joo, laittakaa vaan ajoissa mulle viestiä jos joku häiriköi niin että tarvii bannata. En noita kovin helposti itse tee kun mulla on tunne että mun kriteerit on joissain tilanteissa liika kireät ja toisissa liika löysät. |
.... ,,,,kertoisitko tarkemmin ,mistä ne "löysät "on....hmm.....saako käyttää hyväksy.... |
_________________ Don"t hate me because i am.......soft... |
|
|
|
|
|