|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Seksiongelmat ~ Epätoivoinen |
|
Lähetetty:
4.12.2006, 22:37
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Opetteles lainaamaan tekstiä oikeaoppisesti, jos vielä tätä vääntöä jatketaan. Tuolta Hepldesk-alueelta löytyy koulu.
Sebastian kirjoitti: |
assa kirjoitti: |
Minä viittaan pikemminkin "pelaamiseen". Itse seksi ei ole päämäärä eikä koko homman tarkoitus, mutta saattaahan se siihenkin johtaa. Sitten jos mennään ihan yhdynnän asteelle, on kyse vain omasta päästä. |
Jaa, olen sitten lukutaidoton näemmä vai?
Eihän flirttailussa mitään pahaa olekaan, etkä tuossa kohdin mistään viattomasta flirtistä puhunutkaan.. |
Korostin sinulle oleelliset kohdat tekstistä. Lisäksi, puhun asiasta teoreettisella tasolla, enkä viittaa omiin kokemuksiini missään vaiheessa
Lisätään vielä se oleellinen kohta tekstistäni, jonka iloisesti leikkasit pois lainauksestasi:
eli voin nauttia pelkästä heruttelusta, vaikka seksi jäisikin pois kuvioista. |
Vaan edelleen kovasti kiinnostaa, miksi niin suuri mielenkiinto juuri tuota minun kannanottoani kohtaan? Täältä foorumilta löytyy huomattavasti härskimpiä (no offense, Härski, again ) sikoja, jotka eivät välitä mistään/kenestäkään pinnallista elämäänsä viettäessään. Suoraan omia sanojasi lainatakseni. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.12.2006, 23:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
sikoja, jotka eivät välitä mistään/kenestäkään pinnallista elämäänsä viettäessään.. |
...kutsusta paikalla |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.12.2006, 0:58
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Täältä foorumilta löytyy huomattavasti härskimpiä (no offense, Härski, again ) sikoja, jotka eivät välitä mistään/kenestäkään pinnallista elämäänsä viettäessään. Suoraan omia sanojasi lainatakseni. |
No ei ainakaan miesten joukosta tuollaisia löydy, ne on ne naiset kun leikkii miesten tunteilla ja särkee sydämiä enemmän kuin minä rikon nopeusrajoituksia |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|