|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Parisuhteet ~ pettäminen ja kyttääminen |
|
Lähetetty:
6.7.2007, 11:40
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Sid
Aikanaan mä hieman flirttailin ja pidin peliä yhden miehen kanssa - se oli viatonta eikä johtanut mihinkään.
Mies näki tämän kaiken.
Minä kirjoitin todella hekumallisia runoja.
Kun olin poissa, mieheni tonki mun runot esiin luki ne ja kysyi olenko ollut vieraan kanssa? Johon vastasin kieltävästi, koska en ollut. Mutta runoni saivat kyytiä tuon jälkeen, niitä ei enää ole olemassa.
Mutta mitä tämä minulle teki? Epäluottamuslauseen, jonka jälkeen tein selväksi, että jokaisella on oma yksityisyytensä ja sitä tulee kunnioittaa.
Että en ole hänen lapsensa, vaan vaimonsa, johon hänen pitäisi luottaa, eikä uskotella itselleen asioita, joita ei ole tapahtunut.
Minulla on tämä epäluottamuslause edelleen, se on taustalla. Sisinpääni ja yksityisyyteeni kukaan ei tule koskaan enää kajoamaan.
Oppia ikä kaikki, kun on mustasukkaisuuteen taipuva mies, niin pitää hallita tilanteen niin, ettei turhia jonninjoutavia asioita tule ruodittavaksi. |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|