Kirjoittaja |
Viesti |
< Ideat ja palautteet ~ Omakuvasta palautetta (split) |
|
Lähetetty:
13.8.2006, 23:43
|
|
|
|
Tulikin tuosta galleriasta mieleen yksi "parannusehdotus". Onko koodarille kovin haastava homma estää kuvien kopiointi? ..siis estää sivustolla esim. hiiren oikean napin käyttö kuvissa/kokonaan?
Tiedän kyllä että kenenkään ei ole pakko tuonne kuviaan laittaa, mutta mielestäni sellainen uudistus parantaisi jo hyvää palvelua entisestään. Itse en ainakaan keksinyt mitään estettä tuollaiselle. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 0:01
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Tulikin tuosta galleriasta mieleen yksi "parannusehdotus". Onko koodarille kovin haastava homma estää kuvien kopiointi? ..siis estää sivustolla esim. hiiren oikean napin käyttö kuvissa/kokonaan? |
Ydinpommin valmistaminenkin on helpompaa kuin tuo, toisinsanoen tuo on mahdotonta.
JavaScriptillä saa kyllä eston ettei toi onnistu, mutta jokainen voi itse kytkeä selaimestaa JS:n pois päältä jonka jälkeen se taas onnistuu. Ja jokaiseen estoyritykseen on kiertotie. Itseasiassa et voi selaimellasi katsoa edes nettisivua ja sen kuvia ilman että kuvat latautuu sinun konellesi (väliaikaisiin tiedostoihin) eli ne on vähintään aina siellä, eli tuo on sarjassa mahdotonta. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 0:20
|
|
|
|
niin, ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Tarkoitin tuolla viestilläni lähinnä tapaa blokata "taviskäyttäjät" pois levittämästä kuvia. Suurin osa on kuitenkin niitä, jotka noita kuvia levittelevät.
En nyt itekään kauheen hyvin ole asiasta perillä, että paha alkaa väittämään sun kanssa ..siksi en sitä edes kokeile. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 0:21
|
|
|
|
btw...sulla siis menee 24 tuntia tuon asian ratkaisemiseen? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 7:21
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Käytännössä se on tosiaan mahdotonta. Erilaisia "hiiren oikean napin käyttöesto" koodinpätkiä on olemassa, mutta niistä pääsee eroon javascriptin disabloimalla.
Irc-galleriassa on otettu vastikään käyttöön vastaavanlainen esto, tosin ei taida olla js:llä toteutettu. Senkin pääsee kiertämään yksinkertaisesti katsomalla sivun lähdekoodista kuvan osoitteen.
Ja aina kaiken mitä kuvaruudulla näkee, voi kopioida PrintScrn:llä ja pasteta johonkin kuvankäsittelyohjelmaan...
Eli mahdoton toive. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 13:30
|
|
|
Halukas
|
|
Tai sit nappaa vaan screenshotin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 13:43
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Lalle:) kirjoitti: |
Tai sit nappaa vaan screenshotin |
Öööh... Enkäs minä juuri näin sanonut? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 14:18
|
|
|
|
|
Niin ja Assa unohti mainita kaikkein helpoimman ratkaisun, eli nappaa screenshotin |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 17:33
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ei v*ttu. Mä en leiki enää teidän kanssa samalla hiekkalaatikolla . |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.8.2006, 23:02
|
|
|
|
|
assa kirjoitti: |
Ei v*ttu. Mä en leiki enää teidän kanssa samalla hiekkalaatikolla . |
Nyt se suuttui, miten lepyttäisin vihaisen Assan - pitääkö kysyä neuvoa Eliksiiriltä
No, ensin kotikonstein, tässä on assalle oma smiley tätä saa käyttää ja muistaa kuinka mukava toi Härski pohjimmiltaan on.
Ja sitten vähän lisälepytystä näillä smileyllä ja oikein väreissä
On vaan toi vw logo niin sininen ja valkoinen ettei oikein hyvin toimi ilman noita valkoisia reunoja.
Suostuukohan toi assa enää olemaan mun kaveri |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 9:06
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Kuka tahansa joka tarjoaa VW logoja, on kaveri |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 11:09
|
|
|
|
|
assa kirjoitti: |
Härski kirjoitti: |
Kuka tahansa joka tarjoaa VW logoja, on kaveri |
Huh, forumin tulevaisuus on pelastettu |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 18:11
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
...... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 20:45
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
BMW voisi olla ihqu ja VW Variant -farmari on koeajettu, tykkäsin (Passat turbona olisi hunajaa) . Saisikos näillekin merkeille hymiöt , vaikka olenkin uusi tällä nettisivustolla
ja
Ja kyllä se Volvo naisen ajettavaksi sopii, kunhan ei ole silloin auto ilman kuljettajaa.
|
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 21:03
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
SANON TÄN NYT SUORAAN MULLA ON VOLVO.....ENKÄ OLE NAINEN VAAN MIEHINEN MIES olen loukkaantunut..mutta lepytettävissä |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|