|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Ideat ja palautteet ~ ***** mallit |
|
Lähetetty:
7.2.2007, 16:50
|
|
|
Supermalli
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Ja tässä kohtaa en tarkoittanut priva-viestejä... (Hmm, tässä kohtaa täytyy kyllä todeta, että Biva-viestit kuuloistais muute paljon kivemmalta. )
Mut kyllä mä vähän tota assaa voisin palvoo ja suosia, se kun on niin ihqu. Ja huomenna me lähdetäänkin lemmenlaivalle! |
Vai Biva-viestejä... Millaisiakohan nekin olisivat... litinä vain kuuluisi kun valuvat postilaatikkoon? Tai pehmeitä ja pomppivia paketteja...
(edellisten lauseiden suomennos: pistän tuossa itseäni halvalla, en muita)
Laivalle? Onhan Assa tankattu, kertauksen vuoksi ne 17 kertaa suosimista ja palvomista, minun pyynnöstä, jookos...
Ja niin mennään mekin, tosin vasta huhtikuussa... Tuodaan Härskille videokasetti tuliaisiksi...? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 15:00
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
Laivalle? Onhan Assa tankattu, kertauksen vuoksi ne 17 kertaa suosimista ja palvomista, minun pyynnöstä, jookos... |
Reissu oli ja meni, mutta tuo saldo jäi.... NOLLAAN! Otetaan sitten takaisin, kun paikat ovat parantuneet ja mielinkin menossa mukana. Mutta muuten oli oikein kivaa , ihan ilman seksiäkin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 15:06
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Reissu oli ja meni, mutta tuo saldo jäi.... NOLLAAN! Otetaan sitten takaisin, kun paikat ovat parantuneet ja mielinkin menossa mukana. Mutta muuten oli oikein kivaa , ihan ilman seksiäkin. |
Ellusein
Kiva kuulla, että reissu suttaantui hyvin ja varsinkin tuo: ihan ilman seksiäkin , pääasia, että oli kivaa. Seksiä vopi sitten harrastaa rauhassa kotona, mielimäärin, jess (paikkojen normalisoitua) |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|