Kirjoittaja |
Viesti |
< Seksiongelmat ~ omg auttakaa |
|
Lähetetty:
23.2.2006, 15:58
|
|
|
|
Auttakaa! Lapsi on 12w ja olen yllättänyt hänet jopa 26 kertaa sängystä! Miten sen voi lopettaa vai antaako vain olla? Kertokaa. Kaikki kerrat ovat eri tytön kanssa! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 16:26
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Liekö tämä taas tottakaan...
Eiköhän vahinko ole tuossa vaiheessa tapahtunut jo, jos seksuaalivalistus (ja kasvatus muutenkin) on tuossa pisteessä.
Minun 12-vuotias muksuni (jos sellainen olisi) jäisi moisesta tasan tarkkaan kerran kiinni. Sitten kyllä tulisi herranpelkoa sen verran että malttaisi vielä muutamat vuodet odottaa ennenkuin alkaisi haikailemaan tositoimien perään.
Kyllä tuossa iässä vielä omaan seksuaalisuuteen tutustuminen saisi riittää, ei tarvitsisi kovin aktiivisesti käydä pariutumassa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 17:49
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Kyllä nämä trollit ovat taivaanlahja yhdyskunnalle; osaavat kirjoittaa oikeaan osioon ja käyttää ihq-lyhenteitä. Nyt on tulevaisuus turvattu! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 19:34
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
osaavat kirjoittaa oikeaan osioon |
...Eikä edes osannut - siirsin tämän |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.2.2006, 20:12
|
|
|
|
Just joo! 12 w? Hanki elämä! Kuvitteletko että tommoinen on totta? Ei tuommoista kukaan usko. (Olet kuitenkin itse se 12 vuotias kakara!)
Voi olla että tuommoisia tulee useampikin kappale... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.2.2006, 0:09
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
assa kirjoitti: |
Eliksiiri kirjoitti: |
osaavat kirjoittaa oikeaan osioon |
...Eikä edes osannut - siirsin tämän |
Okei, ehkä joudun sittenkin odottamaan meidän muiden vetoa paremman huomisen puolesta. Sinne meni sekin toivo ja kaikkivaltias nuor-suomalainen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 7:27
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Vieras kirjoitti: |
Auttakaa! Lapsi on 12w ja olen yllättänyt hänet jopa 26 kertaa sängystä! Miten sen voi lopettaa vai antaako vain olla? Kertokaa. Kaikki kerrat ovat eri tytön kanssa! |
Herrajumala sentään
Ei 12-vuotiaat makaa sängyssä kaikki eivät ole vielä kehittyneet - fyysisesti. Jos joku makaa 12-vuotiaan kanssa se on lapseen sekaantuminen ja näin ollen rangaistava teko
Tää on jonkun pervon mielikuvitusta, ei tällä mitää pohjaa ole lapsi on 12w <- |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|