Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ miehet, keskustelua kestävyydestä |
|
Lähetetty:
9.10.2005, 3:16
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
ajattelin että miehet puhuisi täällä tekniikoista, miten saavat pidettyä skodet piipussa pidempään...
olen itse lukenut noista, mutta huomannut että kaikki tekniikat ei toimi kaikilla.
yksi mikä toimii mulla, on ajatusten keskittäminen johonkin ihan muuhun, mut rupesin miettimään, mitä järkeä on miettiä pää punasena jotain tosi epäseksikästä kun harrastaa seksiä? menee paljon ohi meinaan.
mut kertokaapa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.10.2005, 8:34
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Minä taas tungen itseni mukaan miesten keskusteluihin.
Meneppäs sexshoppiin ja osta penisrengas/kiristin. Jos sekään ei auta, niin on olemassa kaikkia puuduttavia voiteita ja suihkeita.
kyllä siihen muukin apu löytyy kuin pannessa huomisen ostoslistan miettiminen.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.10.2005, 12:03
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Penisrengas on oikein hyvä kikka kestävyyden parantamiseen.
Vaan jos hekuma liian hurmaksi yltyy, voihan sen hydrauliikan hetkeksi keskeyttää ja keskittyä välillä hyväilemään jne. Tytötkin tykkää kun antaa sille klitotrikselle välillä huomiota. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.10.2005, 19:39
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
juuh... olen kuullut noista kaikista. ja kokeillutkin ainakin penisrenkaita. musta jotenki hankalia käyttää. kai tän jutun idea oli tutkia enempi "kotikonsteja"
seksi on tosi paljon yläpää asia ja huomannu et sitä saa sitäkin kautta kehitettyä tuota kestävyyttä.
muita tekniikoita joita kokeillut on ollut tantra-hengitys-tyylinen juttu. toimii mulla joskus, mut ei läheskään aina. olisi kyl hieno jos toimisi.
mut kertoilkaa kokemuksia ja tietoa jakoon. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.10.2005, 20:33
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kotikutoisempi keino sitten vaan se tiukka puristus peniksen juuresta. Toiminee lähinnä hätätilanteessa kun yllättäen se kiimapeppu vinkaisee niin kiihoittavasti että tuntuu lastit lähtevän ihanhetijustnyt. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.10.2005, 22:19
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Eikös noi penisrenkaat sun muut oo kaikki kuitenkin niinku kotikonsteja..?
Ja sit jos käy vieraissa ja käyttää niitä, niin sitte vieraskonsteja..? Vai miten se nyt menikään.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.11.2005, 17:44
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
Itselläni parani "mieskunto" kun tehtiin ympärileikkaus. Myös pitkittämiseen auttaa itselläni se kun keskityn enemmän naiseen ja hänen nautintoon.
Minulla ennemminkin ongelma että kestän hieman liian kauan. Useimmiten on käytettävä jo loppu vaiheessa liukkareita apuna. Eikä tämä ole mitää miehistä pullistelua vaan joskus jopa ihan vakava ongelma. Ehkä tuo ympärileikkaus ei ole niitä ensimäisiä juttuja mitä kannattaa kokeilla mutta mahdollinen.
Toivon että löydät sen oman "niksin" millä pidättää vielä hetki ennen kun ampua.
Kai se vanhin on miettiä vaikka veromätkyjä (2500e tänä vuonna) niin johan menee orgasmi ohi |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.11.2005, 19:21
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ympärileikatut miehet lienevät vähän "epäherkempiä" Kun terska joutuu koko ajan kontaktiin housuissakin kangasta vasten, tottuu ärsykkeisiin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.11.2005, 21:15
|
|
|
Seikkailija
|
|
Ykis hyvä keino on kondomin käyttö. Ja ennen sen laittoa pitää venyttää esinahka terskan päälle, jolloin se muuttuu epäherkemmäksi. |
_________________ Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!" |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.11.2005, 23:54
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
tehotippa kirjoitti: |
Itselläni parani "mieskunto" kun tehtiin ympärileikkaus. Myös pitkittämiseen auttaa itselläni se kun keskityn enemmän naiseen ja hänen nautintoon.
Minulla ennemminkin ongelma että kestän hieman liian kauan. Useimmiten on käytettävä jo loppu vaiheessa liukkareita apuna. Eikä tämä ole mitää miehistä pullistelua vaan joskus jopa ihan vakava ongelma. Ehkä tuo ympärileikkaus ei ole niitä ensimäisiä juttuja mitä kannattaa kokeilla mutta mahdollinen. |
Jees, sama probleema. Kesto on välillä turhankin pitkä. Joskus sitä alkaa puuskuttamaan (pitäis lopettaa röökin veto), mutta myös neidot on välillä sanonut että eivät jaksa enää... Mut on myös ympärileikattu, mutta se ei vaikuttanut kestoon mitenkään... |
_________________ Sex, booze and rap!
Peeämmää jos o jotain tärkeetäki asiaa... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.11.2005, 15:57
|
|
|
Seikkailija
|
|
Leon kirjoitti: |
tehotippa kirjoitti: |
Minulla ennemminkin ongelma että kestän hieman liian kauan. Useimmiten on käytettävä jo loppu vaiheessa liukkareita apuna. Eikä tämä ole mitää miehistä pullistelua vaan joskus jopa ihan vakava ongelma. Ehkä tuo ympärileikkaus ei ole niitä ensimäisiä juttuja mitä kannattaa kokeilla mutta mahdollinen. |
Jees, sama probleema. Kesto on välillä turhankin pitkä. Joskus sitä alkaa puuskuttamaan (pitäis lopettaa röökin veto), mutta myös neidot on välillä sanonut että eivät jaksa enää... Mut on myös ympärileikattu, mutta se ei vaikuttanut kestoon mitenkään... |
Otan osaa! En ole ympärileikattu. Syystä jota en tiedä, laukeamiseni kestää kauan. Kesti jo nuorena: pisin panoni oli 8 tuntia. Olin 22 wee.
Joissakin naisissa olen huomannut, että aluksi liukas pillu muuttuu myöhemmin tahmeaksi, eli nainen ei kestä pitkää panoa. Silloin en ainakaan laukea, ja homma pitää jättää kesken. Näin on muutaman kerran käynyt. Se on todella ikävää! |
_________________ Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!" |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.11.2005, 21:02
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Onkohan tuommoisessa maratoonissa enää mitään mieltäkään? Siis toki jos kyseessä on läpi yön kestävä rakastelu, jossa välillä lauetaan, köllitään, hyväillään ja taas aloitetaan... Mutta että 8 tuntia hydrauliikkaa putkeen - tuntuu aikamoiselta hurjuudelta
En mikään minuuttimies ole itsekään, mutta sanoisin sellaisen "perussetin" olevan 30-90 minuutin luokkaa. Sitten joskus sopivissa tilanteissa, sopivien partnerien kanssa saattaa tulla näitä yön yli "leikkejä" |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.12.2005, 7:42
|
|
|
Mielihyvän maanikko
|
|
Mulla pysyy skodet piipussa kun yksinkertaisesti lopetan sen edestakas liikkeen vähäksi aikaa ja annan kikkelin sykkiä vähän aikaa siellä lemmenvaossa, antaen pahimman paineen mennä ohitte. sitten taas homma jatkuu |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.12.2005, 19:24
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Netin penis enlargement sivuilla puhutaan termillä "edging" eli jos liian nopea laukeaminen on ongelma niin sitä voi treenata itsekkin käymällä siellä rajalla. Eli runkkaa itsensä siihen orkun rajalle ja lopettaa ennen laukeamista, tätä tehdään monta kertaa peräkkäin.
Itse hoidan homman myös yhdynnässä siten että ajoissa puristan voimakkaasti peniksen juuresta virtsaputkea, otan mahdollisesti peniksen ulos vaihdetaan asentoa tms. Pari - kolme tämmöistä ja sitten ei enää meinaa tulla ollenkaan, saa polkea kuin vanha singeri |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.12.2005, 12:13
|
|
|
|
Huippu vihje...Otetaan kokeiluun. Tosin edellisestä kerrasta on sen verran aikaa, että voi olla ettei mitkään temput auta. Mutta juuri näitä käytännön vinkkejä lisää... |
|
|
|
|
|
|