Kirjoittaja |
Viesti |
< Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö ~ Seksikeinu |
|
Lähetetty:
17.8.2006, 21:46
|
|
|
|
Heipsan! Tietäisikö joku, mistä löytäisin sellaisen seksikeinun, joka ripustetaan kattoon? Koukut on jo odottamassa keinujaansa. Googlaamalla en löytänyt Suomesta, Jenkeistä kyllä. Ei mitään kiipeilyvaljaita tms... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.8.2006, 23:39
|
|
|
|
Keltainen Ruusu Helsingissä myy ainakin keinua, hinta ekun alle pari sataa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 9:27
|
|
|
|
miten ne koukut saa laitettua ihan kerros kattoon vai saakohan niitä laittaa.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 10:15
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
saa laittaa ..jos on oma kämppä...vaatii pikkaisen osaamista ja tietoa että löydät ontelorakenteesta se vahvimman kohdan.Kunnon proppuja ja liimakittiä niin kyllä se pysyy....tosin niissä reijissä voi olla selittämissä kämpän vaihdon yhteydessä..mutta kyllä aina joku selitys löytyy.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 16:44
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Mulla ois ainakin enemmän selittelemistä mutsille ja muille sukulaisille. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 16:50
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
voisihan sitä sanoa että ...."toi huono selkä vaatii .." tai että vaimo on "lahna" ..ne makuuhaavat |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.8.2006, 20:03
|
|
|
|
Kiitos tosi paljon vinkistä "vieras"! Tilattu on, ei ihan ehdi murulle synttärilahjaksi, mutta onhan se yhtä vanha sitten koko vuoden eteenpäin... koukut on siis omassa katossa, pitää nyt vielä kattoo, että mitä se kestää... =) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 18:52
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Piruako sitä kiinnityksiä makkarinsa katossa selittelemään. Ongelma on sillä, joka kysyy, ei sillä joka harrastaa seksiä. Antaa suppeiden olla suppeita, kukin eläköön tavallaan.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 20:17
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
no on veemäisiä korjata ne reiät..ask me how i know |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 20:22
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 21:37
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ööööööööö kirjoitti: |
mikä on seksikeinu? |
keinu jossa harrastetaan haureutta.. se on kattoon tulevia valjaita ,johon immeinen laitetaan vaakasuoraan ...joku muu voi selittää paremmin.. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 23:04
|
|
|
|
|
Lainaus: |
no on veemäisiä korjata ne reiät..ask me how i know Very Happy |
Ääh... Mulla oli vuokra-asunnon kivikattoon laitettuna propuilla ripustusrenkaat subien riiputtamista varten. Poies muuttaessa otin vaan renkaat pois ja ruuttasin pakkelia reikiin. Jäi se näkyviin, mutta sou not. Kämppä kun oli remppaan menossa joka tapauksessa. Ei pahemmin kiinnostanut mitä korjaajat niistä rei istä ajatteli.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 23:18
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Elkää nyt stressatko jostian rei istä tai propuista katossa. Vanhoissa asunnoissa voi olla hemmetinmoisia kattokruunuja, lapsiperheillä lasten hyppykiikkuja ja vanhuksilla olen nähnyt keinuja joissa keinutuolin näköinen tai sellainen puutarhatuolin näköinen roikkuu katosta. Toihan ihan kuin olisi kaatunut maitoa matolle, harva siitä heti ajattelee että on jotain seksiin liittyvää. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 23:19
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
paitsi jos joku olis vetänyt itsensä leukakeinuun.... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2006, 23:29
|
|
|
|
|
Mutta jos joku oikeasti tietää millainen lelu toi keinu on, niin vois tietty valaista tietämättömiä, joihin itsekin kuulun. Lähinnä olen kattoon ripustanut naisihmisiä riippumaan erilaisia tuskantäyteisiä nautintoja varten. Ja sitten tietty sen kynttelikön, mistä Härski jo mainitsikin.
Snadistisadisti@luukku.com[/quote] |
|
|
|
|
|