Kirjoittaja |
Viesti |
< Parisuhteet ~ suuseksistä kieltäytyminen.. |
|
Lähetetty:
5.2.2007, 15:01
|
|
|
|
Mistä voi johtua, että tyttöystävä ei halua ottaa suihin? Ja se tuntuu hänestä myös niin vastenmieliseltä, että itse antaisin hänelle suuseksiä.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.2.2007, 15:05
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Veikkaan että johtuu siitä ettei hän pidä siitä.
Jokaisella ihmisellä on asioita joita ei voi sietää ja asioita joista pitää valtavasti. Ja noista jutuista on turha etsiä mitään järkeä tai logiikkaa.
Ja kunnioita hänen toiveitaan, älä painosta. Hän ehkä sitten pitää jostain muusta asiasta enemmän niin tehkää sitä.
Vasta sitten kun hän ei pidä suuseksistä, ei panosta edestä eikä takaa eikä pyllyseksistä eikä runkkaamisesta eikä mistään muustakaan missään olosuhteissa niin kannattaa alkaa huolestumaan. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.2.2007, 15:26
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
yksi syy voi olla että joskus hänelle on joku urpo työntänyt meisselin väkisin nieluun...näidenkin urveloiden jälkiä saanut korjata..hyginenia voi olla toinen syy...kolmas syy voi olla poliittinen...neljäs feministinen...viides voi olla trendit, blowjob out ..s/m in.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.2.2007, 15:31
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
abcde kirjoitti: |
Mistä voi johtua, että tyttöystävä ei halua ottaa suihin? Ja se tuntuu hänestä myös niin vastenmieliseltä, että itse antaisin hänelle suuseksiä.. |
Vaihda akkaa. Liian paljosta jäät paitsi. Tollaset tapaukset on yleensä täysin toivottomia eikä niihin kannata uhrata kallista aikaa ja terapiaa kun maapallomme suorastaan pursuaa kauniita JA estottomia naisia. Ja homma ei ainakaan parane jos nait sen. Sorry vaan huonoista uutisista mutta kokemusta on. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.2.2007, 15:47
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
tba kirjoitti: |
Vaihda akkaa. Liian paljosta jäät paitsi. Tollaset tapaukset on yleensä täysin toivottomia eikä niihin kannata uhrata kallista aikaa ja terapiaa kun maapallomme suorastaan pursuaa kauniita JA estottomia naisia. Ja homma ei ainakaan parane jos nait sen. Sorry vaan huonoista uutisista mutta kokemusta on. |
Tuossa on perää silloin jos on vaan hakemassa panoseuraa, mutta kun ihmisten välinen välittäminen ja rakastaminen ei ole suuseksistä tai jostai perse panosta kiinni vaan jos toista oikeesti rakastaa niin silloin täytyy vaan todeta, että aina ei voi voittaa |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.2.2007, 16:08
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
freesex kirjoitti: |
Tuossa on perää silloin jos on vaan hakemassa panoseuraa, mutta kun ihmisten välinen välittäminen ja rakastaminen ei ole suuseksistä... |
Tuo on yleensä vaan yksi oire. Ja jos ei oo sitä niin sit on tätä mutta aina on joku ongelma tuollaisilla ihmistyypeillä. Kannattaa vaan dumpata ja välittää/rakastaa itseään jos ei ole masokisti. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.2.2007, 16:19
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
tba kirjoitti: |
Kannattaa vaan dumpata ja välittää/rakastaa itseään ... |
Tuolla asenteella nykyään niin hiton helposti mennään, vain minulle kaikki heti nyt |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.2.2007, 16:27
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Niin että sitten kyllä taivaassa. Herran haltuun! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.2.2007, 16:39
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
jos ottaa huomioon sen seikan ,että osakepapereilla ei ole tunteita..ihmisillä sen sijaan on.... ..kuten freewilly sanoi ylenpänä ...säälittää toi heti mulle kaikki tänne attitude.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.2.2007, 20:33
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
yksi syy voi olla että joskus hänelle on joku urpo työntänyt meisselin väkisin nieluun...näidenkin urveloiden jälkiä saanut korjata..hyginenia voi olla toinen syy...kolmas syy voi olla poliittinen...neljäs feministinen...viides voi olla trendit, blowjob out ..s/m in.... |
Kaupoi
Osuit naulan kantaan -> väkisin. Se tekee kyllä sellaset traumat monelle, että niistä ei ikinä eläessään pääse eroon. Toden Totta.
Mutta ei suhde suuseksin puuttumiseen lopu, ei maailmanmeno siihen lopu, jos nainen ei ota suihin.
Joskus tuntuu, että ihmisillä on sitten pieniä ongelmia... |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.2.2007, 20:53
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
..isoilla ihmisillä on pieniä ongelmia,pienillä ihmisillä on suuria ongelmia...keskipituisilla keskinkertaisia ongelmia... elämä on ongelmia ja ongelmia on elämässä..jos elämässä ei olisi ongelmia,ei elämä olisi ongelmatonta..terv"yksnykänenvaan" |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.2.2007, 21:35
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
..isoilla ihmisillä on pieniä ongelmia,pienillä ihmisillä on suuria ongelmia...keskipituisilla keskinkertaisia ongelmia... elämä on ongelmia ja ongelmia on elämässä..jos elämässä ei olisi ongelmia,ei elämä olisi ongelmatonta..terv"yksnykänenvaan" |
Juu, Kaupoi, juuri näin
Mitähän ongelmia mulla on? *miettii*, hmm... Oiskos mulla suurin piirtein 158 senttiä sekä pikkuriikkisiä, että keskikokoisia, ja suuria ongelmia?
No, jokatapauksessa, mä itse olen yks ongelmavyyhti |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 14:22
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
No, jokatapauksessa, mä itse olen yks ongelmavyyhti |
Sellaista vyyhtiä ei olekkaan jota ei voi selvittää |
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.2.2007, 20:37
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Härski sanoikin jo kaiken olennaisimman. Sen verran voi vielä mainita, että traumoista pääsee yli, estot voidaan voittaa ja ongelmat selvittää. Aikaa, kärsivällisyyttä ja tukea vain tarvitaan paljon.
If there is a will, there is a way.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.2.2007, 11:33
|
|
|
Mielihyvän messias
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Härski sanoikin jo kaiken olennaisimman. Sen verran voi vielä mainita, että traumoista pääsee yli, estot voidaan voittaa ja ongelmat selvittää. Aikaa, kärsivällisyyttä ja tukea vain tarvitaan paljon.
If there is a will, there is a way.
Snadistisadisti@luukku.com |
Jepulis jee.......
Ensin opetellaan kävelemään ja sitten vasta juoksemaan...... jos haluaa juosta hyvin ja lujaa.
Jos tosiaan on joskus väkisin joutunut ottamaan tai tekemään jotain mikä ei tunnu luontevalta niin ei se nytkään tunnu hyvältä.....
Aika ja jutustelu sekä tutustuminen toistenne paikkoihin niin varmaan solmut aukeaa jossain vaiheessa.
|
|
|
|
|
|
|