Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Kritiikkiä Lotharista, jälleen. (split) |
|
Lähetetty:
23.1.2007, 16:41
|
|
|
|
ferrari, pano, pano, limusiini, pano, pano, pano.
Jes tosi kiinnostavaa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 3:51
|
|
|
|
Oikeastaan hetken päiväkirjaasi lukiessani minulle tuli vain yksi kysymys: miten hoidat ehkäisyn? Vai pitääkö sitä hoitaa mitenkään, onko ajatus se, että elämä eletään täysillä (nussien) vaikka mikä olisi? Enkä nyt halua kuulla, että "kaikki näyttelijät testataan blaablaablaa", koska eipä ne testitkään aina ole ajan tasalla, eivätkä edes kaikkea näytä. Mitä kaikkia tauteja sinulla jo on tiedossa ja pelkäätkö niitä tulevan lisää? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 11:20
|
|
|
Mielihyvän messias
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Jes tosi kiinnostavaa. |
Luulempa että lotharin päiväkirjan lukeminen on huomattavasti kiinnostavampaa kuin esimerkiksi sinun tai minun.
Eli jos sinua ei kiinnosta niin älä sitten lue, se on niin yksinkertaista. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 12:19
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Jes tosi kiinnostavaa. |
Minä olen samaa mieltä, mun päiväkirja on paljon kiinnostavampi, katso tästä
http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=546
siellä on tietokoneet ja bemari pääroolissa |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 12:43
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Härski
Aivan! Sinun elämäsi on kiinostavampaa - olen tätä mieltä
Tiedoksi niille, jotka kritisoivat Lohtarin elämää: nämä voi halutessaan ohittaa, ei niitä ole pakko lukea |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 14:52
|
|
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
^Härski
Aivan! Sinun elämäsi on kiinostavampaa - olen tätä mieltä
Tiedoksi niille, jotka kritisoivat Lohtarin elämää: nämä voi halutessaan ohittaa, ei niitä ole pakko lukea |
Ja tämä selkokielellä on, että kritiikki on kielletty! Näillä eväillä käypi sitten kehityksellekin huonosti. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 15:03
|
|
|
|
|
Ja tämä selkokielellä on, että kritiikki on kielletty! Näillä eväillä käypi sitten kehityksellekin huonosti. |
Tämä ketju on tarkoitettu lotharin elämästä kertomiseen (joka on melkein yhtä mielenkiintoista kun mun elämän) ja kritistointi kannattaa tehdä noissa noin 12 mussa ketjussa jossa lotharin elämää kritisoidaan, niitä on tuolla avautumisissa aika monta.
Assa varmaan voi siirtää tämänkin pätkän sinne.
Olen muuten huomannut että kritisoijat eivät siedä sitä että heidän kritisointiaan kritisoidaan, se on aika hassu ilmiö
Eli miksi on sallittua kritisoida lohtarin elämää, mutta sitten kritisoijien kritiikkiä ei saa kritisoida tai sanoa siitä mitään vastamielipidettä. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 15:06
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
No minua ei kyllä haittaa tippaakaan jos kritisoidaan
PS. Miksiköhän nuo negatiiviset kommentit/kritiikit ovat lähes poikkeuksetta anonyyminä kirjoitettuja? |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 15:09
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
sitten kritisoijien kritiikkiä ei saa kritisoida tai sanoa siitä mitään vastamielipidettä. |
Nyt varastit sanani, Härski Juuri noin |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 15:51
|
|
|
|
|
Nyt vasta tajusin että kirjoittaja osui asian ytimeen. Eli mille kehitykselle käy huonosti jos ei saa kritisoida? Meinaatko että Lothar parantaa elämäntapansa jos saa riittävästi kritiikkiä?
Minä olen kaverin kanssa hyvissä väleissä ja väittäisin että hän ainakin kuuntelee mielipiteitäni mutta en viitsi huomautella esim että vaihtaisi autonsa bemariin koska on sata-varma ettei hän muuta omia tekemisiään minun toiveiden mukaan ja lisäksi olisi loukkaavaa alkaa miestä neuvomaan autonvalinnassa. (Tämä siis esimerkki)
Mutta kerro hyvä mies minkä kehityksen Lotharin kritisointi mahdollistaa? Ja Lotharin kritiikkiä on tosiaan varmaan toistakymmentä ketjua tuolla avautumisissa. (Mihin tämäkin ketjunpää varmaan kohta siirtyyy)
Pitäisikö lotharin ostaa bemarin ja ruveta nörtiksi? Sittenhän täällä olisi kaksi härskiä ja mitä se nyt ketään hyödyttäisi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 17:00
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Eiks se oo niin että jos ihminen tekee sellasta että on itse onnellinen niin kaikki on hyvin. Tää Lothar tykkää autoista ja naisista. Itse pidän naisista mutta autojen sijaan matkustelen todella paljon. Jokainen omalla tavallaan ja jos mulla ois toi kerronta taito vähän parempi voisin pistää tänne matka kertomuksia tyyliin Lothar. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 17:22
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Juu, näin
Mr. Lothar elää tavallaan. Hän varmasti tietää hyvin itse, mitä tekee ja mitä jättää tekemättä.
Koska hän pitää siitä, että on esillä ja panee melaa mekkoon - niin siitä vaan!
Anti palaa!
Itseäni hänen elämäntapansa, ei liikautua suuntaan, eikä toiseen |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 18:46
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Senkus kritisoit, mutta eri asia vaikuttaako se Lotharin päiväkirjan kirjoitteluun mitenkään.
Suomalaiset ovat vähän hurahtaneet kaikenlaisiin palautus- ja valitusoikeuksiin, kritiikkiin ylipäätään. Ajatellaan että kaikesta voi valittaa ja asiat muuttuvat samantien kun jaksaa vähän vinkaista.
Eihän se näin toimi kuin kuluttajakaupassa, jossa tissiposki suomalaiset on totutettu siihen ettei omista toimistaan ja hankinnoistaan tarvitse olla missään vastuussa.
Ellei mitään maksullista palvelua tarjota, ei siihen kohdistuvasta kritiikistä tarvitse myöskään erityisemmin hetkahtaa |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 19:49
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Härski kirjoitti: |
Jes tosi kiinnostavaa. |
Minä olen samaa mieltä, mun päiväkirja on paljon kiinnostavampaa, katso tästä
http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=546
siellä on tietokoneet ja bemari pääroolissa |
....hmm... tosi mielenkiintoista ..mut please.....voisitko säkin laittaa muutama kuva missä strippaat ..tietokoneen vieressä...tai ..... ..katolla .....naama sa jo näytät..... ...... |
_________________ Don"t hate me because i am.......soft... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2007, 21:45
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
assa kirjoitti: |
Suomalaiset ovat vähän hurahtaneet kaikenlaisiin palautus- ja valitusoikeuksiin, kritiikkiin ylipäätään. Ajatellaan että kaikesta voi valittaa ja asiat muuttuvat samantien kun jaksaa vähän vinkaista.
Eihän se näin toimi kuin kuluttajakaupassa, jossa tissiposki suomalaiset on totutettu siihen ettei omista toimistaan ja hankinnoistaan tarvitse olla missään vastuussa.
|
Joo, näin on. Mitättömistäkin asioista purnataan. Asiat vaan eivät muutu vinkaisemmalla tai huutamisella. Sillä yksi ihminen ei missään saa muutosta aikaan, vaan täytyy saada kriittinenmassa, sitten muutos lähtee käyntiin ja tämä pätee varmasti moneen asiaan.
Ihmisten pitää tajuta että juuri heidän on oltava vastuussa hankinnoistaan. Kukas, sitten jos ei itse? Sanokaapa mulle se. |
|
|
|
|
|