Kirjoittaja |
Viesti |
< Fetish ~ nuolemisesta |
|
Lähetetty:
18.7.2007, 7:55
|
|
|
|
Onko olemassa miehiä jotka oikeesti nauttivat naisen vaon nuolemisesta? Se on minun fetissini ja teen vastapalvelusta myös mielelläni ollessani kiimassa..Mutta nautitteko miehet todella? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 8:41
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
No ei, hampaat irvessä vitutuksen vallassa sitä vaan tehdään.
Geesh. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 9:38
|
|
|
|
[quote="assa"]No ei, hampaat irvessä vitutuksen vallassa sitä vaan tehdään. quote]
Juu näinhän se menee
Mut ainakin puolivakavasti sanottuna. Kyllähän puhdasta, mielellään suht karvatonta, vakoa lipittää ihan mielellään |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 9:55
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Ou jee. Onhan meitä.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 9:58
|
|
|
|
Ei taida olla vielä todellisia ammattimiehiä paikalla...luulisi jonkun miehenkin nuolevan yhtä suurella innolla kun toi tytsy viikon albummissa...Odotellaan ! ymmärrän kyllä sarkasmisi mutta kun täällä nyt kuulema liikkuu surkeitakin kielimiehiä keskustelujen perusteella...mutta jos olemassa tosi innokkaita kertoo eikö ole mukavaa kun saa naisen inisemään ja vikisemään oikein kunnolla??? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 14:31
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Nyt ei nukke tiedä mistä puhuu... Kielimiehiä löytyy, mutta meitä on niin vähän ja naisia niin paljon. Ja kun vielä tuppaa olemaan, että parhaat ovat usein tarkempia siinä, kenelle taitojaan esittelevät. Eikä pelkkä into yksin riitä, taitoa tarvitaan myös...
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 14:52
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
nukkepieni69
Ole hyvä ja näytä mulle mies, joka taitaa tuon nuolemisen maatajäristyttävästi.
Minä en kielihommiin usko. Sellaisia lipsuttelijoita kyllä löytyy jotka nuolevat, ei siinä taitoa vaadita, kun ei panemiseenkaan.
Kyllä tuokin on taitolaji, siinä missä kaikki muukin. |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 14:55
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Sadistinen Mies kirjoitti: |
Ja kun vielä tuppaa olemaan, että parhaat ovat usein tarkempia siinä, kenelle taitojaan esittelevät. Eikä pelkkä into yksin riitä, taitoa tarvitaan myös...
|
Sadistinen D
Kyllä meidän pitäisi tavata, jotta pääsen kokemaan taitosi
Sen jälkeen tiedän, mistä puhun.... |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 15:04
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
nukkepieni69 kirjoitti: |
Ei taida olla vielä todellisia ammattimiehiä paikalla...luulisi jonkun miehenkin nuolevan yhtä suurella innolla kun toi tytsy viikon albummissa...Odotellaan ! ymmärrän kyllä sarkasmisi mutta kun täällä nyt kuulema liikkuu surkeitakin kielimiehiä keskustelujen perusteella...mutta jos olemassa tosi innokkaita kertoo eikö ole mukavaa kun saa naisen inisemään ja vikisemään oikein kunnolla??? |
Mun suurimpia intohimojani seksin alalla on nimenomaan saada nainen nauttimaan ja saamaan orkkuja imemällä klitorista ja nuolemalla vakoa pitkään ja hartaasti. Tässä täytyy tietenkin aloittaa varoen ja tunnustella mihin nainen reagoi nauttien ja mistä hän ei välttämättä pidä. Uskon vuosien kokemuksen tuoneen mulle jonkinlaisen tuntuman siihen kuinka homma etenee, enmempää en osaa itse kehua mutta jos on jotain kysy pois ja lähempi tuttavuuskaan ei ole pois suljettu mahdollisuus jos muuten natsaa! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 15:21
|
|
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
nukkepieni69
Ole hyvä ja näytä mulle mies, joka taitaa tuon nuolemisen maatajäristyttävästi.
Minä en kielihommiin usko. Sellaisia lipsuttelijoita kyllä löytyy jotka nuolevat, ei siinä taitoa vaadita, kun ei panemiseenkaan.
Kyllä tuokin on taitolaji, siinä missä kaikki muukin. |
Taitolaji tosiaankin. Mutta ennekaikkea kysymys on jokaisen omista mieltymyksistä ja fyysistä herkkyydestä. Meitä on niin moneen lähtöön. Toinen nainen kiemurtelee nautinnosta kun vähän lipaisee ja toisesta ei tunnu missään. Eipä kaikki miehetkään kuulemma nauti siitä kun nainen antaa suuseksiä. En kyllä ymmärrä miksi |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 15:51
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
^ Tuohon pikku lisäys, pitää olla virittäytynyt siihen että homma hoituu liika jännitys tai epäsopiva paikka, niin eipä toimi
Tuohon vastaanottoon pitää vain heittäytyä ja nauttia |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 15:58
|
|
|
Supermalli
|
|
^ Hyvä nuolija ja minä todella heittäytyisin selälleni, viritys olisi välittömästi kohdallaan enkä siitä nousisi kovin äkkiä... Sehän on ihan mielettömän ihanaa, kun toinen osaa. Tästähän keskustellaan toisaallakin... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 16:37
|
|
|
|
Onko ihmiset täällä nyt tosissaan???Eivät pidä suuseksistä eivät usko siihen...Apua kyllä pikkunukke vaan...toi hellyysmies oli ihana sehän on seksin juju tuottaa nautintoa vastakkaiselle sukupuolelle tai jotkut samalla ja nauttia myös itse..Kyllä mäkin sopivaa miestä lutkutan oikein halulla ei kai kukaan ketä tahansa..Mut ei oo nukelle osunut huonoja pillunnuolijoita jopa netistäkin tilaamani oli hyvä tai sitten toi pää vaan ainaz niin innoissaan kun tietää että sille näytetään kieltä.. Nauttikaa rakkaat ihmiset toisistanne! Ja hellyysmiehen beba ainakin kiinnitti katseen.... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 18:31
|
|
|
|
Voin sanoa että todella nautin pillun nuolemisesta, odotan oikein että pääsisin tekemään sitä. Ja joskus naiselta oikein pyydän että saisin tehdä sitä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 19:10
|
|
|
|
No niin no, Onhan kielimiehiä olemas, Itse saan ainakin nautintoa kun saan naiselle kielihyvää tuottaa, Mikään ei ole parempaa kuin pitää kovin kiinni naisen lantiosta kun hän saa orgasmin oraaliseksin annossa. Ja kyllähän se on et meihet jotka tykkää tästä asiasta niin ei niitä kovin monelle näytä. Itsekin olen sinkku mutta ei ole mitään tarvetta juosta naisis ku eksäkin vielä käyttää palveluitani |
|
|
|
|
|
|