Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Avatar-kuvista (penis) |
|
Lähetetty:
21.12.2007, 16:15
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Forumin miehet hoi
Mulla on yksi pyyntö: Voisitteko laittaa avaksenne jonkun muun kuvan/kuvakulman, kuin suoraan sukukalleuksistanne?
Kun nuo teidän sukukalleuttenne pomppaavat mun silmiini, ja ne eivät lähikuvassa tanassa ollessaan ole kovin ihastuttavia.
Heittona ne sanovat mulle: " haluutko maistaa?"
^ Ja tuo oli erittäin lievästi ilmaistu.
Mulla ei ole sitä mitään vastaan, jos pidätte kuvissa housut jalassa ja sukukalleutenne ehkä hieman nostaan sieltä päätään, lue, pullistelee, mutta kiitos ei, suoraan silmiin
terveisin
Puritaaniksi heittäytynyt SuliTydän |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.12.2007, 12:21
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
Niin kai se on.
Enemmän saa huonoa aikaan.
Taitaa olla niin, että nykynaisia kiinnostaisi enemmän
pitää jonkinlaisena nuolentarobottina miestä?
Minä haluaisin ainakin semmoiseksi robottiorjaksi. |
_________________ - - - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.12.2007, 17:22
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Heittona ne sanovat mulle: " haluutko maistaa?"
^ Ja tuo oli erittäin lievästi ilmaistu.
|
Itseasiassa sinun avatarin huulet sanovat mulle: haluan maistaa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.12.2007, 17:49
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Pahis
Aistillinen suu - juupa Niin nuo voivat sanoa, en kiellä, en myönnä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.12.2007, 0:18
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Lainaus: |
Mulla on yksi pyyntö: Voisitteko laittaa avaksenne jonkun muun kuvan/kuvakulman, kuin suoraan sukukalleuksistanne? |
...mutta jos se onkin esteettiseltä kannalta parempi, se nakin laittaminen avattareksi? Katsellessa vaikkapa kansanedustuslaitoksemme jäsenten pärstäkertoimia, olen aivan varma siitä, että mikä tahansa arvoisan foorumimme prinssinnakeista voittaa katseltavuudessaan nuo luojamme krapula-aamun tuotokset.
Pitäisi oikeasti säätää direktiivi, jossa vaikkapa paperiliiton pomon näköiset ihmiset pussitettaisiin kuin muutkin biojätteet ja siirrettäisiin huomaamattomasti syrjään asutuskeskuksistamme.
Itse ajattelin laittaa avattareksi nakin ja mittakaluja maustettuna ankaralla vonkauksella, eikä kossupullonkaan läyttäminen rekvisiittana ole poissuljettu. Lisäksi harkinnassa on sinisen pillerin ja jonkinlaiset pumppuhärvelin (mikäsenniminytoli?) tuunaaminen ko kuvatukseen.
Toisaalta...
Saattaa omakin naamarustinkini olla niiden säkitettävien joukossa. Kuinkahan on, jos laitankin naamani avattareksi ja hetikohta joku kirjailee, jotta "raahaa nyt se nakkisi kuva pois avattaresta". Olisi egolla taas kompastelemista toviksi... |
_________________ Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.12.2007, 11:31
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mulli kirjoitti: |
Saattaa omakin naamarustinkini olla niiden säkitettävien joukossa. Kuinkahan on, jos laitankin naamani avattareksi ja hetikohta joku kirjailee, jotta "raahaa nyt se nakkisi kuva pois avattaresta". Olisi egolla taas kompastelemista toviksi... |
Siitä vaan, laita kasvosi näkyviin, tuskin sitä nyt kukaan mieltää penikseksi.
Jokainen ihminen on omannäköisensä, sitä ei ole soveliasta arvostella. Koskapa tuskin kuaan ihminen pärstäkertoimelleen mitään voi... Tai kropalleen tai rintojen muodolleen, tai minkälainen häpy onkaan.
Ellei sitten omista kasapäin €uroja ja mene kauneuskirurgille....
Rahalla saa ja Hummalla pääsee |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.12.2007, 11:16
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
No niin. Tätä on pyydetty
Hämmentävän hiljainen tämä foorumi kyllä on. Liekö jouluna parempaakin tekemistä, kuin kirjailla pariutumisfoorumeilla? |
_________________ Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.12.2007, 11:21
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mulli kirjoitti: |
No niin. Tätä on pyydetty
Hämmentävän hiljainen tämä foorumi kyllä on. Liekö jouluna parempaakin tekemistä, kuin kirjailla pariutumisfoorumeilla? |
Haah, mikä ava
Hiljainen on tämä saitti. Keskustelut erittäin vähäisiä jo jonkin aikaa.
Osaltaan joulunpyhät myös tekee sen, ymmärrettävistä syitä.
Mutta eiköhän tämäkin saitti ala tästä taas rulettamaan, I hope so.... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.12.2007, 17:00
|
|
|
Pokestara
|
|
Minun puolestani jokainen voi itse arvioida millasen kuvan haluaa itseään edustavan omassa avatar-kuvassa edelleenkin. Liika normittaminen tyrehdyttää miusta luovuuden - jota erotiikkakin edustaa ainakin hyvä erotiikka |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.12.2007, 8:19
|
|
|
Supermalli
|
|
Voi hitsi, minullahan on avattaressa iso kalu ihan esillä...
(Hiljaista täällä on varmaan joulun takia, kun kaikilla on niin kauhea kiire rauhoittumaan... ) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.12.2007, 15:10
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
*** Me uroothan ei olla kauheesti näistä tyttösten avoista valiteltu,jos kohta ole ollut aihettakaan,mutta sellaisena kovin vienona pyyntönä voisi tietysti esittää,että päivitelkää niitä ahkerammin. Vaihteluhan virkistää,kuten kaikki tiedämme . |
_________________ Jortsu-asialinjalla.Aina. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.12.2007, 16:06
|
|
|
|
|
pitääkin kahtoa jos löytys uus kuvatus tohon .. tiätäs vuaa millase laittas ..... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.12.2007, 16:27
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
HuNis kirjoitti: |
pitääkin kahtoa jos löytys uus kuvatus tohon .. tiätäs vuaa millase laittas ..... |
*** Vuan melkosen hyvä on tuo nykynennii. Tulloo mieleen Anna-Hanskin kappale " Tule poika uimaan " . Jos nyt joku sattuu enää moista kesähittiä kaukaa menneisyydestä muistamaan.
En nyt sen paremmin halua ruveta opastamaan,mutta ehkäpä tavallaan peilikuva nykyisestä olis monen mieleen... . Jiän jänneemään,millaseen lopputulemaan piävyt. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.12.2007, 16:53
|
|
|
|
|
tollasta hittiä o ikuna kuullu ... niin joo onhan toi ihan hyvä .. ollu jo niin kauan vaan tossa ..et uutta kyllä pitäs laittaa tilalle ...
kahtootanpa mitä jänskää keksii laittaa tilalle |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.12.2007, 17:00
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
HuNis kirjoitti: |
tollasta hittiä o ikuna kuullu ... niin joo onhan toi ihan hyvä .. ollu jo niin kauan vaan tossa ..et uutta kyllä pitäs laittaa tilalle ...
kahtootanpa mitä jänskää keksii laittaa tilalle |
*** Eppäilemättä se on jottain sellasta,mikä sua monella silmät tapittammaan .
Niin kato,se Anna-Hanskin rallatus tais olla pinnalla joskus -80-90 luvun vaihteessa,lienekkö sinä sillo kuunnellu vuan tuutulaaluja,mäne tiijä. |
|
|
|
|
|