Kirjoittaja |
Viesti |
< Striptease ja privaatti ~ Ilona Hotgirls |
|
Lähetetty:
4.5.2007, 20:25
|
|
|
Halukas
|
|
Oon tätä typyä käynyt muutaman kerran tapaamassa ja on tosi namu. Nyt ei ole enää vähään aikaan näkynyt ja kuulin, että olis siirtynyt leffojen pariin. En löydä mistään mitään matskua. Onko jollain jotain tietoa Ilonasta? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
5.5.2007, 2:20
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
soquel kirjoitti: |
Oon tätä typyä käynyt muutaman kerran tapaamassa ja on tosi namu. Nyt ei ole enää vähään aikaan näkynyt ja kuulin, että olis siirtynyt leffojen pariin. En löydä mistään mitään matskua. Onko jollain jotain tietoa Ilonasta? |
Sulla on väärää tietoa sillä Hot Girls:in Ilona ei ole siirtynyt leffojen pariin ! |
_________________ Extacy Production
Blue Room Erotic Bar
Pohjois-Karjalan Tapahtymat Oy
Mr Mici
info@extacyroom.com
extacyroom@gmail.com
PS.Tutustu myös kotisivuihini http://www.extacyroom.com |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.1.2008, 8:30
|
|
|
|
soquel kirjoitti: |
Onkohan tää Ilona suomalainen vai venäläinen jota etsit?? Tiedän vaan yhden Ilonan ja se on semmonen ihan tummatukkainen ja todella laiha ilmeisesti venäläinen tyttö jolla oikeen kauniit pitkät sääret ja kauniit tummat silmät. Tanssii muissakin Tampereen mestoissa. Tarkoitatkohan häntä? Tämä kaunis venäläinen Ilona ainakin tanssii edelleen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.2.2008, 0:15
|
|
|
Halukas
|
|
Suomalainen. Nuori blondi tyttö, joka esiintyi/esiintyy Hot girlsissä. Kuvat löytyy vieläkin sivuilta, mutta ei ole esiintynyt pitkään aikaan.
Onko jollain tietoa onko tyttö vielä alalla? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.2.2008, 15:41
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Näyttäisi olevan ensi viikolla Hot Girlsin paikoissa Helsingissä ja Tampereella esiintymässä. |
|
|
|
|
|
|