Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Hienoja kuvia moottoripyöristä |
|
Lähetetty:
11.3.2008, 1:08
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.3.2008, 20:49
|
|
|
Supermalli
|
|
^ Ei olenkaan yrmeä, oikein kaunis ja kiva mekkokin... ai prätkä? No ehkä se oli yrmeä... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.3.2008, 0:33
|
|
|
|
|
No niin, nyt päästiin asiaan.
http://www.susiwolf.fi/galleria/daisy/index.php?iso=1
Vihdoin crossipyörän kuvia. Noilla minä olen ajanut paljon mutta siitä on jo aikaa ja ne oli vähän eri näköisiä silloin. [Härski vaipuu nostalgiseen muisteloon...] |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.3.2008, 0:35
|
|
|
|
|
Heh, nyt tuli idea tuosta Bi-vaimon edellisestä kommentista. Pitäisiköhän kuvata video Bi-vaimo + EveX. Se voisi olla makea filkka Onko pii vaimo mukana juonessa? |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.3.2008, 15:30
|
|
|
Seikkailija
|
|
Härski kirjoitti: |
No niin, nyt päästiin asiaan.
http://www.susiwolf.fi/galleria/daisy/index.php?iso=1
Vihdoin crossipyörän kuvia. Noilla minä olen ajanut paljon mutta siitä on jo aikaa ja ne oli vähän eri näköisiä silloin. [Härski vaipuu nostalgiseen muisteloon...] |
Asiaan todellakin. Kyllä varmaan antais hyvät kyydit! Siis pyörä Neidolta vois tosin saada vielä paljon rajummat
Ja mitä bi-van ja EveX:n yhteisvideoon tulee, niin olis varmasti jymy menestys!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.3.2008, 8:46
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Taitaa olla uusin Hondan Gold Wing tuo, jossa Red Sonja poseeraa |
_________________ Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.3.2008, 9:36
|
|
|
Supermalli
|
|
Härski kirjoitti: |
Heh, nyt tuli idea tuosta Bi-vaimon edellisestä kommentista. Pitäisiköhän kuvata video Bi-vaimo + EveX. Se voisi olla makea filkka Onko pii vaimo mukana juonessa? |
...mutta EveX on ammattilainen ja varmasti ei innostuisi amatöörin kanssa, enhän minä ole näyttelijä , minun videoissanihan on vain sitä mitä sattui tapahtumaan... Ja minä olen huomannut, että lesboilun kuvaaminen ilman että kasvot näkyvät on aika vaikeaa! Taitaa jäädä Härskin päiväuniin... tai painajaisiin... |
|
|
|
|
|
|