Kirjoittaja |
Viesti |
< Seuran hakeminen ja iskuyritykset ~ Seksituoksut ratkaisu pulmalleni? |
|
Lähetetty:
16.4.2008, 22:00
|
|
|
|
Voisiko joku viisampi ystävällisesti auttaa minua ja kertoisi kokemuksista tuoksujen kanssa?Seksikaupoissa on myynnissä miesten tuoksuja jotka lupaavat ainakin mainoksen mukaan saada kaikki naiset polvilleen. Esim. keltaisessa ruusussa P6 tuoksussa mainostetaan että saa naisia ja heillä herää seksuaaliset halut. Pitääkö paikkansa tämä?? Miten saisin baarista seksiseuraa kun olen vähän ujokin mies 26v ja en itse aloitetta tee???Olisiko tuoksuista apua että suihkuttaa päälle ja sitten vaan baariin naisten lähelle ja heti naiset käyvät kuumina minuun???Kiitos kaikesta avusta sekä kommenteista!!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.4.2008, 22:54
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Tietämätön mies 26v kirjoitti: |
Olisiko tuoksuista apua että suihkuttaa päälle ja sitten vaan baariin naisten lähelle ja heti naiset käyvät kuumina minuun??? |
Ei. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.4.2008, 7:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Asser
Miten tyhjentävästi vastattu
Tuohon ei ole lisättävää.
Joten tästä ei sen enempää kiits! |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.4.2008, 20:05
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Sun täytyy vaan löytää sopiva äfterseivi ,sitä sopivasti (ei liikaa) ..kyllä se jo auttaa ...pyydäpä kemikalion tätiä auttamaan sopivan löytämisessä ...kyllä se siitä sitten asettu homma omiin uomiinsa .. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|