Kirjoittaja |
Viesti |
< Seksiongelmat ~ onko liian pieni? |
|
Lähetetty:
14.9.2006, 12:03
|
|
|
|
moi mulla ois sellaista asiaa et kun mulla on seisoessa vain 10cm pitkä ja se ei ole kuin 3 cm paksu. onko se liian pieni? onko kellään muulla vastaavan kokoinen? mä ite häpeen ku se on niin pieni. olis edes joku 15cm ja ees 4 paksu ni ei tarvis hävetä. olis kiva kuulla loytyykö kohtalotovereita ja mitä mieltä naiset ovat onko 10cm liian pieni. saisko naisilta kommenttia joilla on kokemusta vastaavan kokoisesta? asia vaivaa mua ihan hirveesti. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.9.2006, 13:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Hyvä idea kirjoittaa X-files alueelle, kun ei keksi muuta
Siirretty. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
14.9.2006, 13:51
|
|
|
|
Tutustu tälläiseen sivuun: http//kotisivu.mtv3.fi/suurennus |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 8:14
|
|
|
|
Mul on 12cm pitkä ja leveys 4cm, että ei kans kovin iso!
Mikähän on naisille täydellisen peniksen koko |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 8:37
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 8:40
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Tää oli siis multa, oon tästä aikasemminkin kirjottanu, hyvä menetelmä mut kysyy pitköjännitteisyyttä |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 10:25
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Boy_18 kirjoitti: |
Mul on 12cm pitkä ja leveys 4cm, että ei kans kovin iso! Mikähän on naisille täydellisen peniksen koko |
Eiköhän tuolla jo pärjää, uskaltaisin väittää että se suomalainen keskivertomitta 15cm on varmasti useimmille naisille täysin riittävä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 10:49
|
|
|
|
Anonymous kirjoitti: |
moi mulla ois sellaista asiaa et kun mulla on seisoessa vain 10cm pitkä ja se ei ole kuin 3 cm paksu. onko se liian pieni? onko kellään muulla vastaavan kokoinen? mä ite häpeen ku se on niin pieni. olis edes joku 15cm ja ees 4 paksu ni ei tarvis hävetä. olis kiva kuulla loytyykö kohtalotovereita ja mitä mieltä naiset ovat onko 10cm liian pieni. saisko naisilta kommenttia joilla on kokemusta vastaavan kokoisesta? asia vaivaa mua ihan hirveesti. |
älä ole huoliessani.....ei sen peniksen koolla ole ei mitä merkitystä(ainakin minua ei häiritse)....tärkeää että on iloinen ja kuin esileikkiä ja kielitaito on kohdallaan...sitten kaikki.. ......ok! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 12:40
|
|
|
|
Mulla oli aikanaan 14/3,5cm vehje, aloitin 6 vuotta sitten jelq:in ja kokeilin ohessa muitakin menetelmiä, (pumppua, voiteita jne..) ja nyt käytän myös tuota andromedicalia siis jelq:in ohessa. kehittäminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä koska kasvu on todella hidasta ja välillä täytyy- tai on hyvä pitää taukoa. nyt olen saavuttanut koon 21/6cm joten ihan tyytyväinen olen. viime kädessä tuo varustuksen koon kasvu ei ole ollut niin merkittävä kuin itseluottamuksen joten seksistä nauttii paremmin kun ei niin murehdi varustustaan, eikä kehut koosta koskaan haitaksi ole =)
tsemppiä sulle kyllä se siitä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 16:59
|
|
|
|
joo mulla on kans pieni... se luiskahtaa aina sisältä siis pillusta pois tytöt mikä on sopiva koko |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 17:01
|
|
|
|
moi! mä oon 20 vee tyttö ja kerron mikä on sopiva... noin 15 tai16cm pitkä ja5,6 senttii paksu... mun pillu ainakin kiihottuu |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.9.2006, 17:42
|
|
|
|
nainen joka aloitit keskustelun jos et itse ime miestäsi miks vaadit miestäsi nuolemaan sua |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.9.2006, 10:25
|
|
|
|
Minun mieli pide on että hyväpenis ois joku 18cm pitkä ja paksuus ois siinä
5-6cm välillä, niin kyllä teillä on vähän liian pienet, mun makuun
En tiedä sitten muista naisista |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.9.2006, 11:40
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
minäkään en taida olla sinun makuun ..kun on vähän yli kriteeriesi ..maku on taas eri asia..mutta sano HK kun haluat jotain hyvää.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.9.2006, 12:11
|
|
|
|
....jos haluat hyvää......sanoo "FAZER".... |