Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Arvioikaa |
|
Lähetetty:
21.9.2009, 15:50
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Seksikeskustelijat hoi!
Nyt sanainen arkku auki. Mulla on seuraava profiili osoitteessa
- poistettu -
Kiitos mielenkiinnosta!
Kysynkin, mikä ihme siinä on, että luokseni tulevat seksinnälkäiset ja puutteessa olevat? Ei auta, että on aviossa.
Onko niin, että miehet tarvitsevat visuaalisia ärsykkeitä? Sillä minä olen vain minä, en feikkaa, enkä muutoinkaan lurittele turhia.
BTW: mulla on yli sata henkilöä mustalla listalle, kateuden vuoksi.
Ja tämä on vain hetken täällä arvioitavissa, olkaa hyvät, bitte schön |
Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 30.9.2009, 17:11, muokattu 1 kertaa _________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.9.2009, 23:11
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
*** Mun arvio on ,jotta kyllä sua panee ihan mielellään silmät auki ja päivänvalossa, |
_________________ Jortsu-asialinjalla.Aina. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2009, 7:24
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Hyvän näköinen profiili Sinulla. Tuli sellainen kuva että olet hyvin määrätietoinen Lady.
Jos luoksesi tulevat vain seksin nälkäiset niin se johtuu vain siitä että olet seksikkään näköinen
Miehet tarvitsevat aina visuaalisia ärsykkeitä, joka asiassa. |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2009, 7:29
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
"Netlog on yli 53 miljoonan Eurooppalaisen nuoren sosiaalinen yhteisö."
Miksi keski-ikäisten täytyy tehdä profiileja nuorten sosiaalisiin yhteisöihin? |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2009, 9:21
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Vaikka ikää tulee niin mieli on virkee kun pojanklopilla, tai tytön heitukalla |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2009, 10:50
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
assa kirjoitti: |
"Netlog on yli 53 miljoonan Eurooppalaisen nuoren sosiaalinen yhteisö."
Miksi keski-ikäisten täytyy tehdä profiileja nuorten sosiaalisiin yhteisöihin? |
Jaa miksikö?
1. siellä on kaikenikäisiä, laidasta laitaan.
2. sivusto on erittäin selkeä
3. muut saitit eivät vedä puoleen millään lailla.
4. se on mulle keskustelukanava.
Minä viihdyn siellä vallan mainiosti.
Mitä asser sinä sitten minulle keski-ikäiselle ehdotat saitiksi???? |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2009, 10:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Boston kirjoitti: |
Hyvän näköinen profiili Sinulla. Tuli sellainen kuva että olet hyvin määrätietoinen Lady.
Jos luoksesi tulevat vain seksin nälkäiset niin se johtuu vain siitä että olet seksikkään näköinen
Miehet tarvitsevat aina visuaalisia ärsykkeitä, joka asiassa. |
Voi Bostoncake !
Minä kuulen jatkuvasti: "hitto, oot sexikkään näköne. Sua vois panna"
Tässä taannoin tuli profiilini 24-vuotias poika, joka kirjoitti kuvien alle:
"Sexikäs, panisin!"
Jouduin poistamaan kommentin, koska profiilini on julkinen. Kerroin hänelle siitä. Hän vain: "minkäs mä haluilleni voin. Kiinnostaako?" "Nuoret tytöt ei osaa mitään, mua kiinnostaa vanhemmat."
Olin tuosta hyvin imarreltu
Että nuoretkin kiinnostuu tällaisesta keski-ikäisestä KURPASTA !!!! |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2009, 11:01
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Jortsu kirjoitti: |
*** Mun arvio on ,jotta kyllä sua panee ihan mielellään silmät auki ja päivänvalossa, |
No, justiinsa jooo - varmasti! |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2009, 19:37
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Kyllähän tuo herättää huomiota myös näin nuoremman miehen silmissä ja muuallakin Ei se ikä ole kaikki kaikessa aina, varsinkaan kauniiden naisten kohdalla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2009, 14:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Pendoka kirjoitti: |
Kyllähän tuo herättää huomiota myös näin nuoremman miehen silmissä ja muuallakin Ei se ikä ole kaikki kaikessa aina, varsinkaan kauniiden naisten kohdalla. |
Kiitos kohteliaisuudesta
Tämä juttu on sellainen, etten millään pääse perille siitä, että mikä on se pointti, miksi minä?
Koska mielestäni olen aivan tavallinen pallinaama
En näe itsessäni mitään seksikästä, en millään, vaikka kuinka yrittäisin sitä etsiä.
Ja sitten tietysti, mulla on koko ajan realiteetti tässä, ettei kehu nouse päähään - se on varmaa!!!!!!!
Sen takaan niin totta kuin tunnustan olevan TuliSydän ! |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2009, 16:25
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Kiitos kohteliaisuudesta
Tämä juttu on sellainen, etten millään pääse perille siitä, että mikä on se pointti, miksi minä?
Koska mielestäni olen aivan tavallinen pallinaama
En näe itsessäni mitään seksikästä, en millään, vaikka kuinka yrittäisin sitä etsiä.
Ja sitten tietysti, mulla on koko ajan realiteetti tässä, ettei kehu nouse päähään - se on varmaa!!!!!!!
Sen takaan niin totta kuin tunnustan olevan TuliSydän ! |
Ehkä se on juuri se, ettet yritä liikaa, jolloin se menisi irvokkaaksi. Kunnossa oleva nainen pysyy kauniina myös iän myötä, ei se kauneus siitä mihinkään katoa |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2009, 19:42
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ehkä se on juuri se, ettet yritä liikaa, jolloin se menisi irvokkaaksi. Kunnossa oleva nainen pysyy kauniina myös iän myötä, ei se kauneus siitä mihinkään katoa |
Aivan, ehkäpä se on juuri siinä, sillä minä olen se mikä olen. Tavallinen, jo suuresti rauhoittunut, nainen. Vähemmän kiivas, kuin aiemmin.
Pystyn jo hyväksymään itseni rajoitteitteni kanssa. Missiksi en voi tulla, siis olen, mikä olen ja sillä siisti. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2009, 8:08
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Aivan, ehkäpä se on juuri siinä, sillä minä olen se mikä olen. Tavallinen, jo suuresti rauhoittunut, nainen. Vähemmän kiivas, kuin aiemmin.
Pystyn jo hyväksymään itseni rajoitteitteni kanssa. Missiksi en voi tulla, siis olen, mikä olen ja sillä siisti. |
Missi-ihanne on kyllä aika erikoinen, ei sillä etteivätkö he olisi kauniita, mutta yllättävän moni kaunis nainen luulee, että pitäisi näyttää missiltä ollakseen kauniita. Mutta kaipa tuo asia helpottaa iän karttuessa ja tekee vain hyvää ihmiselle |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2009, 19:57
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Missi-ihanne on kyllä aika erikoinen, ei sillä etteivätkö he olisi kauniita, mutta yllättävän moni kaunis nainen luulee, että pitäisi näyttää missiltä ollakseen kauniita. Mutta kaipa tuo asia helpottaa iän karttuessa ja tekee vain hyvää ihmiselle |
Tulen ulos kaapista, ehkä mulla on jotain tuolla korvien välissä vikaa, kun piilottelen itseäni kuvissa.
Mulla on toispuolinen halvaus oikealla puolella. Ja ystävät tahtoivat koko bodykuvia. Otettiin näkyväksi kaikki. Näkevät rajoitteeni täysin, mutta ne kuvat ovat vain ystäville näkyvissä.
Asserin väittämää:" hakekoon vammaset vain omanlaista seuraa" en allekirjoita koskaan.
Minusta tuo on liian kapeakatsoinen kanta. Siis en ole kehitysrajoitteinen. Pää pelaa ihan niinkuin muillakin ihmisillä.
Mun mielestä sana vamma, kuulostaa jotenkin vähäeleiseltä, joltakin sellaiselta jota ei ole olemassa.
Ehkä ihmisen ajattelutavassa, muttei muuten.
Aikoinaan äitini: "tuskin sua kukaan huolii" Minä: "sitten olen ilman, täysin terve mies pitää olla"
Ja onkin täysin normaali mies |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2009, 20:45
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
^ Ok, tuo on rohkeaa tulla esiin. Olipa este tai ongelma mikä tahansa, niin jokaisella on joku juttu tai pelko jota ei mielellään tuo esiin. Usein huolet on turhia ja suuri osa ihmisistä ei suhtaudu asiaan negatiivisesti koska ymmärtää että kukaan ei ole täydellinen.
Ja vaikka saisi negatiivista palautetta, niin usein sanojan näkökulma vaan on eri eikä asia ole tarkoitettu pahasti. Näkökulma vaan on eri.
Mutta rohkea veto TuliSydämeltä. Siitä pisteitä. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|