Kirjoittaja |
Viesti |
< Pelit ja vehkeet ~ Kupit kouraan ja tulokset tänne |
Oletko tyytyväinen kuppikokoosi? |
Kyllä |
|
65% |
[ 28 ] |
En |
|
18% |
[ 8 ] |
Pääasia, että miehet tykkää! |
|
16% |
[ 7 ] |
|
Ääniä yhteensä : 43 |
|
|
|
Lähetetty:
20.3.2006, 16:53
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Kun kerta miehet vertailee mittojaan keskenään, niin eiks mekin tytöt voitas? En keksiny muuta vertailtavaksi kuin tissit. Vai oisko sittenkin leuhkittu autoilla?
Tissit: DD/ E 80 ja vähän joutais olla pienemmät. Tuottaa nuo puserot ongelmia samoin kuin juokseminen & jumppaaminen. Ei oo kivaa olla posket mustelmilla jatkuvasti. Mutta onneksi isi saa tissipanoa kerran kuukaudessa.
Auto: Ainakin kaksimetrinen ja punainen, kulkee kovaa ja tekee äipän onnelliseksi. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.3.2006, 18:32
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
Johan sie kysymyksen heitit....öö....riippuu valmistajasta. Yhdet 80 C ja toiset 75 E ja muut kaikkea siltä väliltä, mut lyhykäisesti olen tyytyväinen.
Niin ja autokin oli...punainen ja kulki kovaa sekin, varsinkin kun annoin molemmille lähtöpassit! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.3.2006, 19:39
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Aika tasaseen D 90, jotkut heittää Een puolelle.
Mun tisut on kivat
Auto. Juuei, mä käytän bussii. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.3.2006, 22:09
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Yes tytöt, hyvä meininki
Itse en liivejä pidä, koska rintani ovat niin kiinteät, mutta jos niitä miehillekkin olisi niin oiskohan joku A 120 minun kokoni
Seuraava kysely voisikin olla, että mitkä ovat suurimmat liivit jonka hakaset olet päässyt aukaisemaan |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 10:40
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
70/75 DD/E riippuen valmistajasta. Vois olla pienemmät. On tosiaan tiellä urheillessa jne.
Oonki mietiskelly, että pitäskö alkaa säästämään rahaa ja käydä vähän muotoiluttaan näitä Se vaan, että en tiedä onnistuuko saada pienempiä mutta kiinteitä rintoja ilman silikonia. En haluaisi mitään ylimäärästä itteeni laitettavan...
Niin ja auto.... hmm ei oo ajokorttia |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 13:10
|
|
|
|
Onpas kaikilla isot keuhkot.. Tai sit ne kellä on pienemmät ei kehtaa sanoo mitää.. Lisää mittoja kehiin.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 14:11
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
jossu kirjoitti: |
Mulla on kaksi autoa, kortti ja Eliksiirin ajolupa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 14:20
|
|
|
|
oonko ainoa kellä on pienet tisut...? 80A tai B, vähän riippuu...kulta tykkää, mun puolesta sais olla vähän isommat... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 17:25
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
jossu kirjoitti: |
70/75 DD/E riippuen valmistajasta. Vois olla pienemmät. On tosiaan tiellä urheillessa jne.
Oonki mietiskelly, että pitäskö alkaa säästämään rahaa ja käydä vähän muotoiluttaan näitä Se vaan, että en tiedä onnistuuko saada pienempiä mutta kiinteitä rintoja ilman silikonia. En haluaisi mitään ylimäärästä itteeni laitettavan...
Siis tytöt hyvät! Älkää missään nimessä leikkelyttäkö rintojanne.
Isot tissit, vaikka niitä painovoima alas vetäisikin, ovat aivan ihanat mutusteltavat lutusteltavat ja muutenkin. Ja näitä miehiä jotka niitä palvoo on paljon! Tissien pitää olla luomua!
Siis näin muodokkaita naisia täällä. Millos se tämän palstan yhteistapaaminen olikaan?
Ai niin, mullapa on autossa V8 |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 18:02
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Valmistajasta riippuen mahtuvat C tai B 75-80-kuppeihin.
Miun puolesta saisi olla isommatkin mutta kumppani tykkää ihan näinkin. Olen kyllä jo useampia vuosia sitten toivonut 30-vee lahjaksi silikoneja enpä taida saada nykyiseltäkään mieheltä niitä...
Ja auto saisi olla mielellään -69 Corvette Stingray... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 22:02
|
|
|
Halukas
|
|
Koko vaihtelee D85 lähtien, liivien mallista riippuen. Eipä oo noilla miehillä ollut valittamista tissien koosta, tosin pari on sanonut että sais olla isommat....
Ja autoni on punainen ja pitkä farmariauto, sillä on hyvä ajella pitkiä matkoja |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 22:23
|
|
|
|
pidän ehkä hieman pienemmän kokoisista B/C,toisin se peppu on minulle tärkeempi=) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.3.2006, 23:08
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Miehet hitoille täältä, tää on meidän topicci! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.3.2006, 14:10
|
|
|
|
A-kuppi ..no olen ihan tyytyväinen koska ei ala vanhana ainakaan roikkumaan.Ja aina yhtä kiinteet. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.3.2006, 14:27
|
|
|
|
85 D tai 90 D riippuen valmistajasta. Painovoima kyllä tekee tehtvävänsä kun ikää kertyy
Jos joku tietää "kiinteytys / kohotus" leikkauksesta ilman silikoneja, niin kertoisitko, kiitos! Ikää kun on jo yli 40 ja muuten ei ainakaan vielä mikään paikka roiku, niin toivoisi rintavarustuksenkin vielä jonkin aikaan käyvän 3-kymmpisestä! |
|
|
|
|
|
|