|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö ~ Joo, tiiän. Tää on täynnä "opiskeljatyttöjen" pikk |
|
Lähetetty:
27.4.2013, 4:29
|
|
|
|
Äähä, sain sut beibe huijattuu tänne Sanon suoraan, ei en ole opiskelija. Pillu mulla joo on usein märkänä, mut ihan työssäkäyvä mä olen Mä olen 23-vuotias ja työskentelen matkailualalla ja suoraan sanottuna haluun vaan lisää massii, mä tykkään siitä. Mä myyn mun pikkuhousuja ja saa toki tarjota muustakin, mä kyllä ihan mielellään toteutan just sun toiveitas. Mä oon jopa halukas puhuu sun kaa puhelimes, mutta toki se maksaa erikseen Mulla ei ole kiinteitä hintoja, jos oot ihana, niin saatat saada halvallakin. Jos saat puhuttuu mulle orkun, niin puhelukin tulee kaupanpäälle, just ne sun haluamat pikkarit päällä, haha ;D Ottakaa ihmeessä yhteyttä, mä oon varma, et tahdon myydä kiimasta kosteet pikkarit just sulle. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.6.2013, 21:39
|
|
|
Halukas
|
|
Kuvaatko videoita? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.6.2013, 15:40
|
|
|
|
Kyl jostain hieronnasta saa isommat tuotot pienellä vaivalla. Joskin toi on kyl kiitettävän äärimmäistä tyhjäntoimittamista. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.6.2013, 7:20
|
|
|
|
mulle maistuis oon ttampereelta. ; Lupaan sulle orkkuja enemmänkin!
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|