Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ Speramsta |
|
Lähetetty:
27.7.2006, 9:39
|
|
|
|
No taas Kesäheila kyselee miehiltä, tällä kertaa mitä voi päätellä mällin määrästä? Eli mitä isompi mällli - sen parempi orgasmi vai? Onko kellään mitään keskiverto arvoa, paljonko tavaraa yleensä tulee? Ja väheneekö sperman määrä, esim jos on aamulla saanut niin onko illalla pienempi lasti? Kun itse tykkään saada kunnon lastit rinnoille tai masulle (miksei kannikoillekin, ainut vika että silloin en näe kun lentää, kun ei ole sängyn päädyssä peiliä), niin pitäisikö kertoja harventaa? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.7.2006, 10:19
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ei nyt ihan suoranaisesti orgasmin laatuun verrannollinen, mutta kiihoittumisen asteeseen pikemminkin. Mitä kiihkeämpi fiilis, sitä kovempi erektio - sen kovempaa skode lähtee ja "sykähdyksiä" enemmän = varstot tyhjenevät perusteellisemmin
Jos aamulla irtoaa, kyllä iltaan mennessä on jo aika hyvin nesteitä kertynyt.
Keskimäärin siemennesteen määrä on noin 10 millilitraa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.7.2006, 15:32
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Kyllähän se niin on et jos seksiä harrastaa esim. neljästi päivässä niin viimeisellä kerralla ei saa kun tipan tirautettua Jos taas kerran viikossa niin laukeaakin paljon nopeammin ja hyvä ettei huomaa kun granaattiomenat muuttuvat rusinoiksi |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.7.2006, 16:17
|
|
|
|
Itse olen huomannut sen että jos on väsynyt tai homma muuten tympäsee (voiko niin olla? , niin silloin saattaa lasti olla pieni. Muuten siinä ei varmaan huomattavia eroja ole, jos ei nyt sitten tosiaan neljää viittä lasti päivässä heitetä! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.7.2006, 21:21
|
|
|
|
Kesäheila kirjoitti: |
No taas Kesäheila kyselee miehiltä, tällä kertaa mitä voi päätellä mällin määrästä? Eli mitä isompi mällli - sen parempi orgasmi vai? Onko kellään mitään keskiverto arvoa, paljonko tavaraa yleensä tulee? Ja väheneekö sperman määrä, esim jos on aamulla saanut niin onko illalla pienempi lasti? Kun itse tykkään saada kunnon lastit rinnoille tai masulle (miksei kannikoillekin, ainut vika että silloin en näe kun lentää, kun ei ole sängyn päädyssä peiliä), niin pitäisikö kertoja harventaa? |
Vaihtelee miehestä mieheen : Jollakin mällit on "puuromainsta mömmöä" ja määärällisesti vähäistä, jollakin taas hyvinkin nestemmäistä ja runsasta.
Pussit ovat kuin tankit ;kulunt aika edellisistä orkuista vaikuttaa määrään. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
29.7.2006, 21:27
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
En ole kyllä havainnut mitään yhteyttä mällin määrän ja orkun laadun välillä. Orkusta kuitenkin aika suuri osa lähtee fiiliksestä, sperman määrään vaikuttaa kuitenkin monet fyysiset tekijät.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 11:36
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Nuo edelliset kommentit voin allekirjoittaa. Mulla mälli muuttuu myös juuri sellaiseksi kiinteämmäksi jos saman päivän aikana esim 3 kertaa laukee. Sitten "pitkän" tauon jälkeen on todella juoksevaa. |
_________________ The truth is out there... Isn´t it...? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 13:13
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Jaaahaas, onkohan taas jokun teinipoika paholainen päässy vauhtii.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 13:30
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Neito_X kirjoitti: |
Jaaahaas, onkohan taas jokun teinipoika paholainen päässy vauhtii.. |
Siis jos mua tarkotat niin jos 25v on teini niin sitte varmaan. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 13:32
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Mr_Smith kirjoitti:
Lainaus: |
En tarkottanu siua.. vaan sitä joka keksi taas näin ns. järkevän jutun.. tän keskustelun.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 13:35
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Mr_Smith81 kirjoitti: |
Mulla mälli muuttuu myös juuri sellaiseksi kiinteämmäksi jos saman päivän aikana esim 3 kertaa laukee. Sitten "pitkän" tauon jälkeen on todella juoksevaa. |
Täytyykin alkaa tarkkailemaan asiaa kotosalla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 13:44
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Neito_X kirjoitti: |
Mr_Smith kirjoitti:
En tarkottanu siua.. vaan sitä joka keksi taas näin ns. järkevän jutun.. tän keskustelun.. |
Niin juu. Nimierkki kyllä väittää olevansa nainen, mutta eihän näistä koskaan tiedä. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 13:46
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Mr_Smith81 kirjoitti: |
Mulla mälli muuttuu myös juuri sellaiseksi kiinteämmäksi jos saman päivän aikana esim 3 kertaa laukee. Sitten "pitkän" tauon jälkeen on todella juoksevaa. |
Täytyykin alkaa tarkkailemaan asiaa kotosalla. |
Ahaa. Onko ilmassa siis jonkilaisia "epäilyksiä" |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 13:47
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Mr_Smith kirjoitti:
Niin juu. Nimierkki kyllä väittää olevansa nainen, mutta eihän näistä koskaan tiedä. |
Niimpä, kun eih ole rekisteröityny.. ja vaikka oiski niin voihan joku i******i teinipoika rekisteröityä naisen nimellä ja leikkiä sit sillä nim..merk.
Meitä kun on niin moneen junaan, ja osa jää asemallekkin!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.9.2006, 13:48
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
^No ei sentäs. Yritän vaan koulia tuota ukkelia, että puolenkuun paikkeilla ei runkkailla! |
|
|
|
|
|
|