Kirjoittaja |
Viesti |
< Seuran hakeminen ja iskuyritykset ~ Kurvikkaalle tytölle seuraa Keski-Suomi |
|
Lähetetty:
11.6.2015, 17:02
|
|
|
|
Löytyisikö 22-vuotiaalle brunetelle XL-tytölle luotettavaa, mukavaa (rajukin saa olla) seuraa Keski-Suomesta? Tykkään erityisesti vanhemmista miehistä ja hieman rajuista leikeistä mutta paljon muustakin ja olen avoin ehdotuksille. Laita viestiä jos kiinnostaa niin katsotaan mitä tapahtuu! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.6.2015, 17:52
|
|
|
|
Voi kuule.. Varmastikkin löytyy ja täällä yksi vinkkaa ehdokkaaksi samantien Ei mistään karannut tai ketään piilottelematta liikenteessä. Ikää 34 ja hiukset tummanlaiset. Pituutta ja muuta se 180/98.. Puheliaisuutta yhtä paljon kuin seikkailun haluakin ja melkein kaikille ajatuksille avoimena Enemmän olen nallekarhu kuin bodari mutta mistäs hän tykkäis ? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.6.2015, 17:55
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.6.2015, 19:44
|
|
|
|
Moi,
tottahan seuraa löytyy ja heti viikonloppuna. Olen 38-v mies Jyväskylästä, 182/75, ruskeahiuksinen ja sänkileukainen. Pidän monipuolisesta seksistä, suuseksi antavana osapuolena on erityisesti herkkua. Kielitaitoiseksikin on väitetty. Laitahan postia tulemaan mtitmouse@yahoo.com.
Pete |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.6.2015, 11:46
|
|
|
|
moikka
tääl olis tarjol 32v tumma harteikas nallekarhu.
terve ja turvallinen, mielellään sinua hellisin ja hyvänä pitäisin.
timo-virtanen@hotmail.com |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.6.2015, 17:13
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.6.2015, 13:37
|
|
|
|
Moi,
Tokihan löytyy, ihan näin 33v sinkkumiehen muodossa. Laittele viestiä niin tutustutaan lisää ja jaetaan mielitekoja ja haluja.
t: pojuu82@gmail.com |
|
|
|
|
|
|