|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö ~ Lesbo myy käytettyjä pikkuhuousuja, sukkia, tikkareita yms! |
|
Lähetetty:
11.1.2016, 18:55
|
|
|
Halukas
|
|
Moikka!
Olen sinkku naisiin päin oleva 21-vuotias pitkätukkainen blondi nainen Olen naisellinen, 175cm pitkä, painan 55kg ja rintani ovat 65C. Olen siis hyvin siro ja urheilullinen. Käyn paljon salilla ja peppuni onkin oikein muhkea Vaikka rakastankin naisvartaloa ja harrastan seksiä ainoastaan heidän kanssaan, jostain syystä ajatus miehestä runkkaamassa minulle on hyvin kiihottava ja mielenkiintoinen ajatus. Siksi haluankin saada tästä pikku sivubisneksestä iloa omiin yksinäisiin arki-iltoihin..
Kerro minkälaisen vaatteen haluat (stringit, hotpantsit, mummoalkkarit, sukat, sukkahousut, rintsikat), millaisessa käytössä olleet (esim. urheillessa, runkatessa), millaiset nesteet (valkovuotoa, runkkausmehut, pissaa, menkkaverta) jne. You name it! Asiakas kun olet niin saat haluamasi 100% luotolla. Tikkareiden teko kiinnostaa myös kovasti...
Olen ehdottomasti 100% luotettava ja toivon sitä myös sinulta. Laita minulle sähköpostia niin jutellaan toiveistasi ja hinnasta. Ainoastaan postitus.
Odotan yhteydenottoasi kirsikkamaa94@gmail.com |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|