|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö ~ 25v fitnesstyttö myy vähän kaikkea ;) |
|
Lähetetty:
15.11.2017, 10:17
|
|
|
|
Heippa! ;)
Kurkkaappa nettisivuni:
http://kaytetyt-alusvaatteet.webnode.fi/
Olen valmis myymään lähes kaikkia vaatteita ja esineitä. Omistan neljä isoa vaatekaapillista vaatteita + paljon kaikkea muuta, mitä vuosien varrella on kertynyt kaappeihin. Ehdota, mitä olet vailla, niin laitetaan tulemaan. ;) Kaikki fantasiat ovat yhtä arvokkaita, jos ne eivät satuta ketään tai riko yhteiskunnan lakeja. Rakastan toteuttaa ihmisten fantasioita! <3
Maksu tapahtuu tilisiirrolla tai mobilepaylla. :)
En myy mitään seksipalveluita missään muodossa enkä tee livekauppaa, vaikka rakastankin seksiä ja olen kova masturboimaan (alushousut toimitetaan usein kosteina). ;)
OLEN 110% REHELLINEN, toimitan tuotteet perille. Etsin ensisijaisesti vakiotilaajia, mutta myös kertaluontoiset tilaukset on ok!
Jos kiinnostuit, niin laittelehan viestiä mariantuoksu@luukku.com |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.12.2017, 11:09
|
|
|
|
Nettisivut päivitetty!
Piristä flunssaista neitoa ja tilaa lempituotteesi joululahjaksi itsellesi. <3 |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|