Kirjoittaja |
Viesti |
< S/M ja Kinky ~ Nyrkkipanot |
|
Lähetetty:
22.2.2007, 15:00
|
|
|
|
Kyllä se onnistuu kun mies malttaa olla kärsivällinen, liukastaa hyvin. Ainakin omat kokemukset ovat huiman ihania. Neljää olen fistannut |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.3.2007, 11:47
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Viime aikoina meillä on kiinnostus aiheeseen lisääntynyt molemmin puolin. Juttu lähti oikeastaan siitä, että tuli pitkästä aikaa kokeiltua sitä ja emäntä yllättäen tykkäsikin kovasti.
Partneri nauttii Minä nauttii.
Siinä on varmasti suurena osatekijänä se, että juttu tuntuu naisesta (ehkä miehestäkin) tuhmalta ja vähän riettaaltakin. Tuhmat jutut sopivat makuukammariin paremmin kuin hyvin ja jos mistä tykkää, niin sitä kannattaa tehdä. Ei kannata jättää kokeilematta, jos yhtään mielenkiintoa on.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.7.2009, 16:36
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Jos vaikka tänään
Fistaus, portti taivaaseen... Nykyään juttu on saanut täysin uusia ulottuvuuksia. Kuten kyrpä peppuun samalla ku käsi on pillussa NAM!
Silloin kun pelkäsin vielä koko asiaa, sain eräältä ihmiseltä hyvän neuvon:
Kun oot tarpeeks rento, kokeile kahta sauvaa samaan reikään ja jos se onnistuu niin onnistuu myös nyrkki
Sen olen myös huomannut että hanska kädes homma on paljon miellyttävämpää. Miehen kynnet tai karkeat kädet ei pääse rikkomaan limakalvoja
Viimeisin kokemus oli suoraan taivaasta Mieheni levittämässä reisiäni, ystävättären fistatessa minua |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.8.2009, 0:15
|
|
|
Supermalli
|
|
^miehillä on liian isot kädet... |
Viimeinen muokkaaja, Tampereen Tyttö pvm 20.7.2013, 19:27, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.8.2009, 15:01
|
|
|
Halukas
|
|
Eilen illalla se sitten viimeinkin onnistui, fistaaminen ihan loppuun asti! Mieheni iso käsi meni sisälle. Vaati rauhallisuutta ja PALJON luikkaria. Ihanaa oli, haaveilen jo seuraavasta kerrasta... |
_________________ Seksi on parasta huumetta... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.9.2009, 8:50
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Onkos miesfoorumilaisilla kokemusta peppuun saadusta nyrkistä ? Minä sain tuossa kesällä kerran dominaltani nyrkin peppuun, tuntui tosi mahtavalta |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|