Kirjoittaja |
Viesti |
< Minä haen seuraa sinusta ~ Oletko onnistunut Seksitreffit.fi seuranhaussa? |
Oletko löytänyt seksi- tai muutakaan seuraa Seksitreffit.fi kautta? |
Olen mies, KYLLÄ OLEN löytänyt seuraa |
|
15% |
[ 33 ] |
Olen mies, EN OLE löytänyt seuraa |
|
74% |
[ 164 ] |
Olen nainen, KYLLÄ OLEN löytänyt seuraa |
|
6% |
[ 14 ] |
Olen nainen, EN OLE löytänyt seuraa |
|
4% |
[ 9 ] |
|
Ääniä yhteensä : 220 |
|
|
|
Lähetetty:
17.5.2006, 18:38
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ihan vaan mielenkiinnosta tällainen gallup. |
Viimeinen muokkaaja, assa pvm 29.10.2007, 18:25, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.5.2006, 15:21
|
|
|
|
|
Viimeinen muokkaaja, HesalainenJ pvm 10.4.2007, 8:43, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.5.2006, 16:14
|
|
|
|
Ja jos kysymysvaihtoehtona olisi:Olen mies,en ole löytänyt ei-maksullista seuraa niin johan olisi tulos sata-nolla:) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.5.2006, 17:57
|
|
|
|
mä en oo vielä löytänyt..
autaisko joku söpö täti nuori urheilunen mies??niko985@luukku.com |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.5.2006, 19:39
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Niin, minä olen löytänyt kaksi kertaa, vaikken ole etsinyt. (eikä ollut maksullista)
Mutta ei toi sillai toimi että tänään laitat ilmoituksen jossa tarjoat itseäsi yhden rivin pituisella ilmoituksella ja huomenna joku kaunis nainen soittaa puutteessa ja pyytää seksiä. Välillä tuntuu siltä että aika moni mies olettaa noin.
Mulle noi molemmat kerrat on tulleet vahingossa, eli on ollut joku syy alkaa jutustelemaan kyseisen henkilön kanssa ja sitten on ajanmittaan syntynyt yhteys.
Ei tämä mikään apteekin hylly ole. Naiset ei ole tietokoneita jotka lähtee napista käyntiin, kyllä jokaisen nörtin pitäisi se tietää. Jos ei henkisesti synkkaa niin mahikset on aika pienet. Tämä on vain ilmoitustaulu, ei mikään ruokalista mistä voi tilata. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.6.2006, 18:46
|
|
|
Halukas
|
|
Jep olen mies ja tuossa taannoin etsiskelin paria, yhden kyllä löysinkin. Eikä ollut maksullista vaan itseasiassa tapasimme alku illasta baarissa ja juomaa tuli koko illan ja jatkoilla kuningatar sai mitä halusikin.
Ja Härski osui taas naulankantaan: Tämä on vain ilmoitustaulu, ei mikään ruokalista mistä voi tilata. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.6.2006, 20:35
|
|
|
|
en tästä foorumista en ole kyllä etsinnytkään...luulisin...en ole varma ...joo en ole varma |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.6.2006, 20:39
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
unohtuipas tou kirjautuminen ...yllä oleva on näin ollen miun commetti....eli vastaukseni on ei |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.6.2006, 14:06
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Moro,
Vaikea vastata. Olen löytänyt, mutta VAIN maksullista seuraa, ja se ei kiinnosta. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.6.2006, 14:14
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Moi.Jos ei maksullisia lasketa niin eipä ole löytyny seuraa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.6.2006, 15:50
|
|
|
|
En ole löytänyt nais-seuraa vaaikka kovasti olen sitä etsiskellyt |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.6.2006, 16:07
|
|
|
|
En ymmärrä tämän gallupin merkitystä, koska jokainen jolla on älliä päässään näkeet, että osaston "nainen etsii miestä" alla olevat ilmoitukset ovat kaikki maksullisten naisten jättämiä. Se että paikan perustaja ja pääylläpitäjä on löytänyt naisseuraa tämän foorumin välityksellä on tyypillistä, koska authoriteetti kiinnostaa naisia, mutta todellakin harvassa ovat ne jotka ovat täältä jotain löytäneet. Pikemminkin poikkeus kuin sääntö, että mies löytää. Naisten on turha vastata tähän, koska jos olet hakemassa seksiseuraa, niin voit hakea sitä vaikka kirkon edestä ja aina onnistut. Se kyllä tiedetään. Ei mitenkään vittuiluna, mutta tämä kysely on täysin turha! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.6.2006, 16:56
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Se että paikan perustaja ja pääylläpitäjä on löytänyt naisseuraa tämän foorumin välityksellä on tyypillistä, koska authoriteetti kiinnostaa naisia, |
No kylläpäs kuulosti katkeralta! Mutta ihan vain tietona että tässä pätee sama kuin millä alallla tahansa, ne jotka tietää ja osaa, ne ei puhu. Ja ne jotka puhuu ne ei tiedä tai osaa. Eli ne jotka on parhaiten onnistuneet ovat vain ihan hiljaa siitä miten sen tekevät eivätkä ikipäivänä vastaa mihinkään galluppiin tai anna mitään vinkkiä.
Jaa, tossa on perää että valta ja raha kiinnostaa naisia, mutta jos katson omaa ystäväpiiriäni, niin ne kovimmat naistenkaatajat on ne tanssitaitoisimmat miehet. Sitten jos vielä on sen verran puhelahjoja, että osaa kehua vilpittömästi ja sen verran järkeä että huomioi naista aina viemällä edes sydämen muotoisia irtokarkkeja hänelle lahjaksi tai keräämällä kukkia tienposkesta, niin ei ole mitään ongelmia saada naisia. Noi on ihan tavallisen näköisiä kavereita ja niillä on aina vaikea torstai-iltana päättää kenen naisen luokse viikonlopuksi menevät, vai käyvätkö jostain tanssiravintolasta hakemassa uuden. Se on kylmä totuus. Ja sitä valinnan vaikeutta on surullista katsoa kun jätkät ei osaa päättää minkä naisen kulloinkin valitsevat.
Eli jos hyödynnät nettipalstoja etsimällä tanssisiseuraa viehkeistä naisista, niin voisi vastauksia tulla vähän erimalliin, kuin jos laittaa ilmoituksen: "Kova panomies Helsingistä etsii märkää pillua."
Taisin jo aikaisemmin kirjoittaa että tämä on ilmoitustaulu, eikä mikään ravintolan menu-lista, vai oliko apteekin hylly.
Naisten on turha vastata tähän, koska jos olet hakemassa seksiseuraa, niin voit hakea sitä vaikka kirkon edestä ja aina onnistut. |
Kyllä minäkin olen löytänyt kirkon edestä itselleni naisen, ja oltiin yhdessä 8 vuotta. Kyllä se miehiltäkin onnistuu. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.6.2006, 23:56
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ei mitenkään vittuiluna, mutta tämä kysely on täysin turha! |
Ei sattunut mieleen, että vähän sellainen sarkastinen taka-ajatus minulla tässä gallupissa olikin? Ihan vaan ettei totuus pääse unohtumaan. Ja turha se on katkera olla, tuo on aivan universaali fakta - jokaista satunnaista seksiseuraa hakeavaa naista kohden on tarjolla noin 1000 seksiseuraa etsivää miestä.
Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.6.2006, 1:04
|
|
|